Jak włączyć przekierowanie poczty e-mail dla konta?
W sekcji
Konta pocztowe w Panelu sterowania wybierz użytkownika, dla którego chcesz dodać przekazywanie wiadomości e-mail. W sekcji
Przekazywanie poczty kliknij
Dodaj przekazywanie poczty, wprowadź identyfikator e-mail, na który chcesz ją przekazać, i kliknij
Zapisz.
Ucz się więcej.
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Zia dla e-maili
Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Hosting firmowej poczty e-mail z Zoho — niestandardowy adres e-mail dla Twojej domeny
w Zoho Mail możesz tworzyć niestandardowe konta e-mail, takie jak ty@twojadomena.com, dla wszystkich członków swojej organizacji. Wymagane kroki są opisane poniżej: Krok 1: Zweryfikuj swoją domenę: Zweryfikuj własność domeny. Jest to wymagane, aby ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...