Jak utworzyć widok zgłoszenia tylko do odczytu?
Widoki zgłoszeń to predefiniowane kategorie, które pomagają agentom w szybkim lokalizowaniu określonych typów zgłoszeń. Agenci mogą również tworzyć niestandardowe widoki dostosowane do ich konkretnych potrzeb, takie jak znajdowanie zgłoszeń związanych z określonym produktem lub zgłoszeń powiązanych z określonym kontem klienta.
Widok zgłoszeń tylko do odczytu jest przydatny, gdy dana osoba potrzebuje dostępu do przeglądu lub odniesienia do zgłoszeń, ale nie powinna mieć możliwości ich edycji. Aby spełnić to wymaganie, Zoho Desk oferuje profil Light Agent, który przyznaje uprawnienia tylko do odczytu dla zgłoszeń. Zapewnia to dostęp do informacji o zgłoszeniach bez wprowadzania jakichkolwiek zmian, ułatwiając nadzór lub przeglądanie zadań.

Aby dodać użytkownika jako Light Agent z uprawnieniami tylko do odczytu, wykonaj poniższe czynności:
Przejdź do sekcji Konfiguracja () > Użytkownicy i kontrola > Agenci.
Na stronie Agenci kliknij opcję Nowy agent.
Wprowadź dane agenta
W obszarze Role i uprawnienia kliknij przycisk radiowy dla opcji Lekki agent.
Related Articles
Jak utworzyć widok zgłoszenia tylko do odczytu?
Widoki list służą do grupowania zgłoszeń w oparciu o zdefiniowany zestaw kryteriów, dzięki czemu nie trzeba przeglądać wszystkich zgłoszeń w aplikacji. Można na przykład wyświetlić listę nieprzypisanych zgłoszeń lub zgłoszeń, których termin upływa w ...
Jak połączyć zgłoszenia w Desk?
Gdy użytkownicy napotykają problemy lub potrzebują pomocy, często czują potrzebę zakomunikowania pilności, gdy kontaktują się z zespołem pomocy technicznej. W związku z tym często tworzą wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu w różnych ...
Jak skonfigurować niestandardowy widok działań, aby wyświetlane były tylko zadania, spotkania i połączenia z bieżącego dnia?
W modułach Spotkania, Połączenia i Zadania można utworzyć domyślny widok dla Dzisiejszych spotkań, Dzisiejszych połączeń i Dzisiejszych zadań. Widok ten umożliwia wyświetlanie połączeń, zadań i spotkań zaplanowanych na bieżący dzień. Aby wyświetlić ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Jak mogę odpowiadać na zgłoszenia?
Po otrzymaniu otwartego zgłoszenia musisz na nie odpowiedzieć. Powinieneś zauważyć, że konwersację inicjuje osoba, która wysłała zgłoszenie. Tuż nad konwersacją znajduje się link Odpowiedz wszystkim, który może być używany, gdy istnieje wielu ...