Jak utworzyć kalendarz grupowy?

Jak utworzyć kalendarz grupowy?

Aby utworzyć kalendarz grupowy, musisz najpierw utworzyć grupę na accounts.zoho.com. Teraz zaloguj się do calendar.zoho.com, przejdź do Ustawienia >> Grupy >> Grupy osobiste. Utworzona grupa zostanie wyświetlona tutaj. Kliknij grupę i kliknij Subskrybuj.

Uwaga: wszyscy członkowie grupy powinni indywidualnie subskrybować kalendarz grupy.
    • Related Articles

    • Dlaczego dane mojego kalendarza nie są migrowane do Zoho Mail?

      Podczas migracji szczegółów kalendarza z G Suite lub Office 365 upewnij się, że te dwa wymagania wstępne są spełnione. Aby zapewnić pełną migrację, wszyscy użytkownicy obecni na odpowiednim koncie źródłowym muszą zostać utworzeni w Zoho Mail przed ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Czy mogę udostępnić swój kalendarz innemu użytkownikowi?

      Zoho Calendar umożliwia udostępnianie kalendarza innemu użytkownikowi na różnych poziomach uprawnień. Zaloguj się do calendar.zoho.com, kliknij prawym przyciskiem kalendarz, który chcesz udostępnić, i kliknij Udostępnij na liście. Na ekranie ...
    • Jestem menedżerem. Jak mogę umożliwić mojemu Steno zarządzanie moim kalendarzem w moim imieniu?

      Jeśli jesteś zbyt zajęty, aby zarządzać swoim harmonogramem, możesz pozwolić sekretarce zrobić to w Twoim imieniu. Udostępnij swój kalendarz swojemu steno i przypisz uprawnienia Delegate/Manage. Można to zrobić, klikając prawym przyciskiem myszy ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...