Jak utworzyć kalendarz grupowy?
Aby utworzyć kalendarz grupowy, musisz najpierw utworzyć grupę na accounts.zoho.com. Teraz zaloguj się do calendar.zoho.com, przejdź do Ustawienia >> Grupy >> Grupy osobiste. Utworzona grupa zostanie wyświetlona tutaj. Kliknij grupę i kliknij Subskrybuj.
Uwaga: wszyscy członkowie grupy powinni indywidualnie subskrybować kalendarz grupy.
Related Articles
Dlaczego dane mojego kalendarza nie są migrowane do Zoho Mail?
Podczas migracji szczegółów kalendarza z G Suite lub Office 365 upewnij się, że te dwa wymagania wstępne są spełnione. Aby zapewnić pełną migrację, wszyscy użytkownicy obecni na odpowiednim koncie źródłowym muszą zostać utworzeni w Zoho Mail przed ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Czy mogę udostępnić swój kalendarz innemu użytkownikowi?
Zoho Calendar umożliwia udostępnianie kalendarza innemu użytkownikowi na różnych poziomach uprawnień. Zaloguj się do calendar.zoho.com, kliknij prawym przyciskiem kalendarz, który chcesz udostępnić, i kliknij Udostępnij na liście. Na ekranie ...
Jestem menedżerem. Jak mogę umożliwić mojemu Steno zarządzanie moim kalendarzem w moim imieniu?
Jeśli jesteś zbyt zajęty, aby zarządzać swoim harmonogramem, możesz pozwolić sekretarce zrobić to w Twoim imieniu. Udostępnij swój kalendarz swojemu steno i przypisz uprawnienia Delegate/Manage. Można to zrobić, klikając prawym przyciskiem myszy ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...