Jak ustawić status dostępności agenta?
Możesz ustawić swój status dostępności dla Zoho Desk, aby kontrolować, kiedy jesteś dostępny do odbierania nowych wiadomości e-mail lub czatów. Na przykład możesz ustawić swój status na Offline, jeśli zamierzasz pozostać z dala od komputera.
Aby ustawić swój status dostępności:
Kliknij zdjęcie konta w prawym górnym rogu Zoho Desk.
Przełącz opcję Status agenta na WŁ. lub WYŁ. zgodnie ze swoimi potrzebami.
Jeśli jesteś włączony tylko dla określonych kanałów, ustaw swój status jako Online lub Offline z odpowiadającego mu menu rozwijanego.
Ustawienia zostaną natychmiast zapisane.
Related Articles
Jak ustawić preferencje wyświetlania biletów?
Zmień preferencje wyświetlania i zobacz tylko te bilety, które chcesz zobaczyć, filtrując je według wieku, sortując je na podstawie czasu utworzenia lub terminu płatności, a także zdefiniuj maksymalną liczbę biletów, które Twoim zdaniem powinny być ...
Czym są niestandardowe godziny pracy i jak je ustawić w Zoho CRM ?
Zoho CRM udostępnia listę domyślnych godzin pracy, które można ustawić dla swojej organizacji, na przykład 24 godziny x 7 dni i 24 godziny x 5 dni. Jeśli jednak godziny pracy Twojej organizacji różnią się od domyślnych godzin pracy, możesz ustawić ...
Jak spersonalizować Radar, aby pasował do moich wymagań i stylu?
Czy mogę wybrać i rozmieścić ekrany wglądu tak, jak chcę? Tak, możesz dostosować ekran menu, dodając wybrane przez siebie spostrzeżenia ze sklepu Radar. Aby uzyskać dostęp do sklepu Radar Store, wykonaj następujące czynności: Na dolnym pasku ...
Jak automatycznie zamykać bilety?
Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
Jak zmienić adres e-mail agenta?
Agenci mogą samodzielnie zmienić adres e-mail swojego konta w Zoho Desk. Wszystko, co muszą zrobić, to zastąpić istniejący adres e-mail nowym na stronie Konta Zoho. Aby zmienić adres e-mail, wykonaj poniższe czynności: Zaloguj się do konta Zoho Desk ...