Jak ustawić preferencje wyświetlania biletów?
Zmień preferencje wyświetlania i zobacz tylko te bilety, które chcesz zobaczyć, filtrując je według wieku, sortując je na podstawie czasu utworzenia lub terminu płatności, a także zdefiniuj maksymalną liczbę biletów, które Twoim zdaniem powinny być widoczne na jednej stronie.
Aby ustawić preferencje wyświetlania, wykonaj czynności opisane poniżej:
Kliknij ikonę Więcej ( ) w prawym górnym rogu strony Lista biletów.
Użyj opcji Filtruj, aby odfiltrować zgłoszenia według agenta, statusu, priorytetu, kanału i terminu.
Wybierz opcję Pokaż najstarsze jako pierwsze, aby wyświetlić najstarsze zgłoszenia na górze listy.
Sortuj zgłoszenia na podstawie Ticked ID, Created Time, Recent Thread lub Due Date.
Filtrowanie zgłoszeń otrzymanych w określonych przedziałach czasowych. Możesz wyświetlić te, które zostały utworzone w ciągu ostatnich 15 dni, 30 dni lub 3 miesięcy.
Wybierz opcję Rekordy na stronę i wybierz liczbę rekordów, które mają być wyświetlane na jednej stronie. Na jednej stronie można wyświetlić maksymalnie 50 zgłoszeń.
Related Articles
Czym są zakładki biletów?
Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Jak ustawić status dostępności agenta?
Możesz ustawić swój status dostępności dla Zoho Desk, aby kontrolować, kiedy jesteś dostępny do odbierania nowych wiadomości e-mail lub czatów. Na przykład możesz ustawić swój status na Offline, jeśli zamierzasz pozostać z dala od komputera. Aby ...
Jak ustawić moje preferencje, aby wyświetlać tylko temat wiadomości na liście?
Domyślnie e-maile są wyświetlane z podsumowaniem na liście e-mail. Możesz jednak wyłączyć Podsumowanie i wyświetlić tylko temat wiadomości e-mail na liście. Możesz to zmienić w ustawieniach „Wygląd”.
Jak spersonalizować Radar, aby pasował do moich wymagań i stylu?
Czy mogę wybrać i rozmieścić ekrany wglądu tak, jak chcę? Tak, możesz dostosować ekran menu, dodając wybrane przez siebie spostrzeżenia ze sklepu Radar. Aby uzyskać dostęp do sklepu Radar Store, wykonaj następujące czynności: Na dolnym pasku ...
Jaki jest cel aplikacji Radar i jak zacząć?
W jaki sposób Radar pomaga w zarządzaniu operacjami wsparcia w Zoho Desk? Radar ma mnóstwo funkcji, które zostały przemyślanie zaprojektowane, aby pomóc zarówno menedżerom obsługi klienta, jak i agentom zarządzać ich obciążeniem pracą i śledzić ...