Jak uniemożliwić niektórym identyfikatorom e-mail tworzenie zgłoszeń?
Nierzadko zdarza się, że firmy wysyłają biuletyny, promocje i pozdrowienia na skrzynkę pocztową pomocy technicznej. Istnieją również sytuacje, w których adres e-mail pomocy technicznej znajduje się w cc rozmowy lub otrzymujesz powiadomienia z aplikacji innych firm, zapór sieciowych itp. Te wiadomości e-mail będą spamować kolejki nierealnymi zgłoszeniami, co z kolei obniży produktywność.
W tym momencie nie jest możliwe zablokowanie określonego adresu e-mail przed tworzeniem zgłoszeń. Dzieje się tak, ponieważ skrzynka pocztowa pomocy technicznej domyślnie przekazuje wszystkie wiadomości e-mail otrzymane na główną skrzynkę odbiorczą do Zoho Desk jako zgłoszenia. Niemniej jednak, oto trzy rozwiązania, które okazały się skuteczne.
Oznacz niechciane zgłoszenia jako spam kilka razy, aby wszystkie przyszłe zgłoszenia od tego kontaktu zostały ostatecznie przeniesione do folderu Spam bez konieczności ręcznej interwencji.
Skonfiguruj regułę skrzynki odbiorczej e-mail po stronie serwera, która filtruje wiadomości e-mail otrzymane z danych adresów, a następnie przekazuje je do Zoho Desk.
Utwórz regułę przepływu pracy w obszarze Konfiguracja >> Przepływy pracy >> Utwórz regułę i dołącz niestandardową funkcję (za pomocą tego interfejsu API), która automatycznie usuwa zgłoszenia otrzymane z określonych adresów e-mail.
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Wstaw rekordy przez e-mail
Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Jak wyświetlić wiadomości e-mail w folderze Wysłane jako rozmowy?
Aby wyświetlić wiadomości e-mail w folderze Wysłane jako rozmowy, kliknij ikonę Podgląd całej rozmowy po lewej stronie podsumowania wiadomości e-mail w okienku listy. Cała rozmowa połączona z tą wiadomością e-mail zostanie otwarta w okienku podglądu ...