Jak ręcznie zarejestrować zgłoszenie w Zoho Desk?
Większość firm obsługuje dziś swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien ostatecznie zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.

Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs dodawania zgłoszeń, który pozwala szybko zarejestrować zgłoszenie. Oto kroki, aby dodać zgłoszenie:
W module Zgłoszenia naciśnij znak znajdujący się na górnym pasku narzędzi.
Określ odpowiedni dział (jeśli masz więcej niż jeden), do którego ma należeć zgłoszenie.
Wprowadź nazwę kontaktu osoby zgłaszającej. Jeśli zgłaszający jest istniejącym użytkownikiem, możesz wybrać jeden z sugerowanych kontaktów.
Wprowadź nazwę konta zgłaszającego. Pole nazwy konta jest wypełniane automatycznie po wybraniu sugerowanego kontaktu, z którym powiązane jest konto.
Wprowadź adres e-mail i telefon wnioskodawcy. Pola adresu e-mail i telefonu są automatycznie wypełniane po wybraniu sugerowanego kontaktu, który ma te dane.
Wprowadź temat zgłoszenia, a także inne właściwości zgłoszenia, które dodadzą kontekst do żądania klienta.
Kliknij przycisk Prześlij.
Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem wraz z identyfikatorem zgłoszenia i innymi powiązanymi informacjami.
Related Articles
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...