Jak połączyć zgłoszenia w Desk?

Jak połączyć zgłoszenia w Desk?


Gdy użytkownicy napotykają problemy lub potrzebują pomocy, często czują potrzebę zakomunikowania pilności, gdy kontaktują się z zespołem pomocy technicznej. W związku z tym często tworzą wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu w różnych kanałach komunikacji. Powszechne jest również otrzymywanie zgłoszeń od wielu użytkowników dotyczących tego samego problemu.

Odpowiadając na te zgłoszenia, agenci mogli już udzielić pomocy w jednym z duplikatów, który może znajdować się na innej stronie w module Tickets. Aby ograniczyć nieporozumienia i usprawnić rozwiązywanie problemów, zalecamy łączenie podobnych zgłoszeń otrzymanych od jednego użytkownika w jedno skonsolidowane zgłoszenie. Praktyka ta zwiększa przejrzystość i optymalizuje czas reakcji, unikając nadmiarowych odpowiedzi na identyczne kwestie.
Kluczowe fakty do zapamiętania przed scaleniem zgłoszeń:

    Po scaleniu zgłoszeń nie można ich cofnąć.
    Zgłoszenia, które zostały połączone ze zgłoszeniem głównym, można znaleźć w Koszu [Konfiguracja () > Administracja danymi > Kosz].
    Wymiana wiadomości e-mail i inne rekordy, w tym komentarze, odpowiedzi i załączniki, zostaną zapisane w ramach scalonego zgłoszenia. Zostaną one uporządkowane chronologicznie na podstawie czasu ich utworzenia.
    Tylko zgłoszenia z tego samego działu mogą zostać scalone.
    Ponieważ scalanie zgłoszeń jest specyficzne dla działu, nie można tego zrobić z widoku Wszystkie działy.
    Jednocześnie można scalić do pięciu zgłoszeń.

Do scalania zgłoszeń wymagane są uprawnienia Znajdź i Scal.

Aby scalić zgłoszenia, wykonaj poniższe kroki:

    Przejdź do modułu Tickets i wybierz dział na górnym pasku.
    Wybierz zgłoszenia, które mają zostać scalone. Możesz wyszukiwać zgłoszenia według nazwy użytkownika, adresu e-mail lub tworząc widok niestandardowy.
    Po wybraniu zgłoszeń kliknij przycisk Scal z listy działań masowych.
    Pierwszy utworzony bilet stanie się domyślnie biletem głównym. Możesz również ręcznie wybrać zgłoszenie główne.
    Przejrzyj zgłoszenia i wybierz pola, z których dane mają zostać zachowane w zgłoszeniu głównym.
    Kliknij przycisk Scal w prawym górnym rogu.
    Kliknij przycisk Tak, scal.
    • Related Articles

    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?

      Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
    • Jak połączyć bilety?

      Często zdarza się, że otrzymuje się wiele biletów od tego samego klienta lub wiele kontaktów zgłaszających ten sam problem z organizacji. W takich sytuacjach możesz po prostu scalić te bilety w jeden, zamiast zajmować się problemem z wieloma ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...