Jak połączyć bilety?

Jak połączyć bilety?

Często zdarza się, że otrzymuje się wiele biletów od tego samego klienta lub wiele kontaktów zgłaszających ten sam problem z organizacji. W takich sytuacjach możesz po prostu scalić te bilety w jeden, zamiast zajmować się problemem z wieloma biletami.



Aby scalić bilety na swoim Zoho Desk, wykonaj czynności wymienione poniżej:
  1. Wybierz bilety, które chcesz scalić, z widoku listy biletów. 
  2. Kliknij opcję Scal wyświetlaną u góry strony.
  3. Na następnym ekranie wybierz dane podstawowe, które mają być wyświetlane na bilecie po scaleniu.
  4. Kliknij Scal.

Notatki:
  • Nie można scalić biletów w widoku — Wszystkie działy.
  • Można łączyć tylko zgłoszenia z tego samego działu.
  • Nie możesz połączyć więcej niż trzech biletów na raz.
  • Bilety połączone z rekordem głównym zostaną przeniesione do kosza.
  • Zachowaj ostrożność, ponieważ nie możesz cofnąć ani cofnąć scalania biletów.
    • Related Articles

    • Jak automatycznie zamykać bilety?

      Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
    • Scalanie zduplikowanych rekordów

      Kiedy pracujesz ze znaczną ilością danych, utrzymywanie bazy danych wolnej od duplikatów staje się dość trudne. Wraz ze wzrostem możliwości tworzenia rekordów w CRM wzrastają również szanse na zduplikowanie wpisów. Na przykład ten sam lead może ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Deduplikuj rekordy (automatyczne scalanie duplikatów)

      Jeśli nie masz pewności, które rekordy zostały zduplikowane, możesz pozwolić CRM na sprawdzenie modułów za pomocą narzędzia Deduplikuj. CRM automatycznie znajdzie i połączy dokładne dopasowania. W przypadku konfliktów w wartościach pól należy ręcznie ...