Jak odzyskać konto e-mail, jeśli zapomniałem hasła?
W przypadku zapomnienia hasła do konta Zoho Mail oferuje dwie opcje odzyskiwania konta. Możesz odzyskać swoje konto, używając zarejestrowanego numeru telefonu komórkowego lub dodatkowego identyfikatora e-mail. Na stronie logowania wprowadź swój identyfikator e-mail Zoho i kliknij łącze „Zapomniałem hasła”. Wykonaj kolejne kroki i podaj wymagane dane, aby odzyskać swoje konto.
Related Articles
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Jak skonfigurować moje konto Gmail, aby pobierać wszystkie wiadomości e-mail w Zoho
Jeśli potrzebujesz wszystkich e-maili z Gmaila, możesz zoptymalizować pobieranie, zmieniając ustawienia pobierania na swoim koncie w następujący sposób. 1. Zaloguj się do mail.zoho.com 2. Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 3. W liczbie ...
Zia dla e-maili
Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...