Jak mogę zmusić agentów do wypełnienia obowiązkowych pól przed zamknięciem zgłoszenia?
Zoho Desk umożliwia ustawienie pól jako wymaganych, aby agenci byli zmuszeni do wprowadzenia ich wartości przed przesłaniem zgłoszenia. Dotyczy to zgłoszeń tworzonych ręcznie przez agentów. Ale w jaki sposób można wymusić wypełnienie wymaganych pól, gdy zgłoszenie zostanie utworzone za pośrednictwem poczty e-mail lub kanałów społecznościowych? W przypadku takich zgłoszeń wymagane pola będą nadal puste, co spowoduje znaczną utratę danych.
W tym miejscu przydaje się Blueprint. Możesz utworzyć regułę Blueprint, aby agenci wypełniali wymagane pola w ramach przejścia "podczas". W ten sposób agenci nie mogą przejść do następnego stanu bez wypełnienia wymaganych pól.
Related Articles
Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?
Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
Jak mogę odpowiadać na zgłoszenia?
Po otrzymaniu otwartego zgłoszenia musisz na nie odpowiedzieć. Powinieneś zauważyć, że konwersację inicjuje osoba, która wysłała zgłoszenie. Tuż nad konwersacją znajduje się link Odpowiedz wszystkim, który może być używany, gdy istnieje wielu ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Jak połączyć zgłoszenia w Desk?
Gdy użytkownicy napotykają problemy lub potrzebują pomocy, często czują potrzebę zakomunikowania pilności, gdy kontaktują się z zespołem pomocy technicznej. W związku z tym często tworzą wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu w różnych ...
Standardowe pola scalania
Poniżej znajdują się standardowe pola scalania, których można używać w szablonach w celu pobrania odpowiednich danych. Tagi szablonów zapasów Tworząc szablon, możesz korzystać z różnych tagów z modułów Użytkownicy, Organizacja, Konta, Kontakty, ...