Jak mogę wykonać niestandardową kopię zapasową w Zoho Desk?
Aby utworzyć niestandardową kopię zapasową określonych rekordów, można użyć atrybutu "Data modyfikacji".
Wprowadzając wartości "Data modyfikacji po" i "Data modyfikacji do", można zdefiniować konkretny okres, w którym zmodyfikowane rekordy zostaną uwzględnione w kopii zapasowej. Opcja ta zapewnia większą elastyczność i wydajność w zarządzaniu kopiami zapasowymi.
Aby wykonać niestandardową kopię zapasową danych, wykonaj poniższe czynności:
Przejdź do Konfiguracja ( ) > Administracja danymi > Kopia zapasowa danych.
W układzie Backup Now wybierz opcję Custom Backup.
Wprowadź wartości Date modified after i Date modified until, aby określić zakres czasu.
Tylko dane zmodyfikowane w tym zakresie czasu zostaną zarchiwizowane.
Related Articles
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
Czy mogę wykonać kopię zapasową moich danych z Desk?
Tak, możesz. Jednym ze sposobów zabezpieczenia danych jest skorzystanie z funkcji kopii zapasowej danych, która umożliwia wygenerowanie kopii informacji. Ta kopia zapasowa może być wygodnie pobrana, przechowywana oddzielnie i przywrócona w razie ...
Czy mogę wykonać kopię zapasową wiadomości e-mail na moim koncie Zoho Mail?
Możesz wykonać kopię zapasową swoich e-maili, eksportując je w formacie EML z menu Ustawienia. W obszarze Uzyskaj dostęp do starej wersji dla wybierz opcję Importuj/Eksportuj. W sekcji Eksportuj wiadomość ustaw opcje eksportu i kliknij Eksportuj. ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...