Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?

Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?


Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba.
 
Zapewnia im platformę samoobsługową, na której mogą:

    Zapoznać się z artykułami w bazie wiedzy i dowiedzieć się więcej o danym produkcie, aplikacji itp.
    Samodzielnie znajdować rozwiązania swoich problemów.
    Dyskutować o problemach, dzielić się pomysłami lub zadawać pytania innym klientom za pośrednictwem społeczności.
    Zgłaszać problemy wymagające pomocy agentów wsparcia.
Klienci ci są również nazywani użytkownikami centrum pomocy lub użytkownikami portalu. Mogą oni tworzyć zgłoszenia, dodawać komentarze do zgłoszeń, odpowiadać na zgłoszenia i sprawdzać ich status.
Czasami organizacje mogą mieć potrzebę ukrycia niektórych zgłoszeń z powodów takich jak wewnętrzne audyty, wewnętrzne przeglądy i odniesienia oraz procesy związane ze strategiami organizacyjnymi.
Jednym z takich przykładów jest sytuacja, w której firma ubezpieczeniowa potrzebuje ukryć zgłoszenia w momencie, gdy roszczenie ubezpieczeniowe jest sprawdzane przez zespół ds. likwidacji szkód. Bilety są następnie przenoszone do ukrytych działów, a po rozliczeniu roszczeń można je przenieść z powrotem do odpowiednich działów.

Aby ukryć bilety przed użytkownikami centrum pomocy, należy wykonać następujące czynności:
    Ukryć dział w Centrum pomocy.
    Przenieść zgłoszenia do ukrytego działu.
    Wyłączyć wyświetlanie zgłoszeń w prywatnym dziale.
Poniższe kroki zawierają szczegółowe informacje:
    Przejdź do Ustawień.
    Kliknij opcję Działy w sekcji Ogólne.
    Na stronie konfiguracji działów kliknij dział, który chcesz ukryć.
    Kliknij przycisk edycji odpowiadający nazwie działu i ukryj go, wyłączając opcję "Wyświetlaj w Centrum pomocy" w ustawieniach działu.
    • Related Articles

    • Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?

      Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
    • Jak samodzielnie utworzyć zgłoszenie testowe?

      Jeśli zarejestrowałeś się w bezpłatnej wersji próbnej Zoho Desk, jesteś gotowy do utworzenia pierwszego zgłoszenia testowego. Czy wcześniej zauważyłeś, że wysłaliśmy Ci powitalną wiadomość e-mail, która została dodana jako zgłoszenie? Oto jego ...
    • Jak trwale zamknąć zgłoszenie?

      W tym momencie Zoho Desk nie pozwala na trwałe zamykanie zgłoszeń bez umożliwienia klientom ich ponownego otwarcia. Aktywnie pracujemy jednak nad funkcją umożliwiającą zablokowanie statusu zamkniętego zgłoszenia. Chociaż nie mamy jasnego ...
    • Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?

      Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. ...
    • Zapytanie o licencje i jak sobie poradzić z duplikatami

      1. Czy mogę wykupić dostęp do 10 kont w wersji Professional jedynie na miesiąc i po jednym miesiącu zrezygnować z subskrypcji i przejść na wersję Free bez negatywnych konsekwencji?  2. Mam też pytanie odnośnie niektórych funkcjonalności. Testuję ...