Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?

Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?


Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba.
 
Zapewnia im platformę samoobsługową, na której mogą:

    Zapoznać się z artykułami w bazie wiedzy i dowiedzieć się więcej o danym produkcie, aplikacji itp.
    Samodzielnie znajdować rozwiązania swoich problemów.
    Dyskutować o problemach, dzielić się pomysłami lub zadawać pytania innym klientom za pośrednictwem społeczności.
    Zgłaszać problemy wymagające pomocy agentów wsparcia.
Klienci ci są również nazywani użytkownikami centrum pomocy lub użytkownikami portalu. Mogą oni tworzyć zgłoszenia, dodawać komentarze do zgłoszeń, odpowiadać na zgłoszenia i sprawdzać ich status.
Czasami organizacje mogą mieć potrzebę ukrycia niektórych zgłoszeń z powodów takich jak wewnętrzne audyty, wewnętrzne przeglądy i odniesienia oraz procesy związane ze strategiami organizacyjnymi.
Jednym z takich przykładów jest sytuacja, w której firma ubezpieczeniowa potrzebuje ukryć zgłoszenia w momencie, gdy roszczenie ubezpieczeniowe jest sprawdzane przez zespół ds. likwidacji szkód. Bilety są następnie przenoszone do ukrytych działów, a po rozliczeniu roszczeń można je przenieść z powrotem do odpowiednich działów.

Aby ukryć bilety przed użytkownikami centrum pomocy, należy wykonać następujące czynności:
    Ukryć dział w Centrum pomocy.
    Przenieść zgłoszenia do ukrytego działu.
    Wyłączyć wyświetlanie zgłoszeń w prywatnym dziale.
Poniższe kroki zawierają szczegółowe informacje:
    Przejdź do Ustawień.
    Kliknij opcję Działy w sekcji Ogólne.
    Na stronie konfiguracji działów kliknij dział, który chcesz ukryć.
    Kliknij przycisk edycji odpowiadający nazwie działu i ukryj go, wyłączając opcję "Wyświetlaj w Centrum pomocy" w ustawieniach działu.
    • Related Articles

    • Zarządzanie uprawnieniami Centrum pomocy

      Podczas konfigurowania Centrum pomocy musisz określić, kto powinien mieć do niego dostęp. Możesz zezwolić na dostęp do Centrum pomocy wszystkim lub tylko tym, którzy się w nim zarejestrowali. Udostępnienie otwartego Centrum pomocy jest mniejszym ...
    • Zapraszanie klientów do Centrum pomocy

      Chociaż Twoi klienci mogą przesyłać swoje zgłoszenia różnymi kanałami, mogą śledzić swój status tylko wtedy, gdy mają dostęp do Twojego Centrum pomocy. Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do Twojego Centrum pomocy na dwa sposoby: Utwórz własne konto ...
    • Jak mogę zmusić agentów do wypełnienia obowiązkowych pól przed zamknięciem zgłoszenia?

      Zoho Desk umożliwia ustawienie pól jako wymaganych, aby agenci byli zmuszeni do wprowadzenia ich wartości przed przesłaniem zgłoszenia. Dotyczy to zgłoszeń tworzonych ręcznie przez agentów. Ale w jaki sposób można wymusić wypełnienie wymaganych pól, ...
    • Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?

      Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...
    • Dodawanie, importowanie, modyfikowanie i ponowne zapraszanie użytkowników

      W Zoho CRM użytkownik to osoba, która zarządza rekordami, zarówno własnymi, jak i udostępnionymi przez innych użytkowników w organizacji. Oprócz dostępu do danych CRM, niektórzy użytkownicy mogą wykonywać funkcje administracyjne w celu sprawnego ...