Jak mogę przypisać lub przenieść wiele biletów zbiorczo?
Agenci z uprawnieniami do modyfikowania własności zgłoszeń mogą przypisywać lub ponownie przypisywać zgłoszenia zbiorczo. Takie podejście oszczędza czas, gdy wiele zgłoszeń jest nieprzypisanych lub musi zostać przeniesionych do konkretnego agenta.
Uwaga: Agenci mogą wykonywać akcje zbiorcze tylko w ramach działów, do których mają dostęp.
Aby nadać agentom uprawnienia do zbiorczego przypisywania zgłoszeń, wykonaj poniższe czynności:
Przejdź do sekcji Konfiguracja () > Użytkownicy i kontrola > Uprawnienia.
W sekcji Uprawnienia kliknij opcję Profile.
Na stronie docelowej Profile kliknij profil agenta, aby wyświetlić jego stronę uprawnień.
W sekcji Tickets Permissions przełącz opcję Change Ownership.
Z listy rozwijanej wybierz wymaganą opcję

Aby zbiorczo przypisać bilety, wykonaj poniższe czynności:
Przejdź do modułu Bilety
Wybierz wymagany dział
Wybierz zgłoszenia, które mają zostać przypisane
Kliknij przycisk Przypisz do i wybierz nazwę agenta z listy. Bilety zostaną natychmiast przypisane do agenta.
Alternatywnie, bilety można zbiorczo przypisać do zespołu, klikając przycisk Przypisz do > Zespół i wybierając odpowiedni zespół z listy.
Related Articles
Czym są zakładki biletów?
Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Jak zbiorczo zaktualizować wartość pola w biletach?
Możesz użyć funkcji masowej aktualizacji, aby zaktualizować wartość pola w wielu biletach jednocześnie. Pomoże to zaoszczędzić wiele czasu, który poświęciłbyś na indywidualną edycję biletów. Aby wykonać aktualizację zbiorczą, wykonaj kroki wymienione ...
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
Jak ustawić preferencje wyświetlania biletów?
Zmień preferencje wyświetlania i zobacz tylko te bilety, które chcesz zobaczyć, filtrując je według wieku, sortując je na podstawie czasu utworzenia lub terminu płatności, a także zdefiniuj maksymalną liczbę biletów, które Twoim zdaniem powinny być ...
Czy mogę przenieść użytkowników z jednej roli do innej?
Tak, można usunąć rolę po przeniesieniu użytkowników do innej roli. Aby usunąć i przenieść użytkowników: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Roles. Otwórz rolę i kliknij Usuń. Wybierz nową rolę, do której chcesz przenieść ...