Jak mogę przypisać lub przenieść wiele biletów zbiorczo?

Jak mogę przypisać lub przenieść wiele biletów zbiorczo?


Agenci z uprawnieniami do modyfikowania własności zgłoszeń mogą przypisywać lub ponownie przypisywać zgłoszenia zbiorczo. Takie podejście oszczędza czas, gdy wiele zgłoszeń jest nieprzypisanych lub musi zostać przeniesionych do konkretnego agenta.
 
Uwaga: Agenci mogą wykonywać akcje zbiorcze tylko w ramach działów, do których mają dostęp.
Aby nadać agentom uprawnienia do zbiorczego przypisywania zgłoszeń, wykonaj poniższe czynności:

    Przejdź do sekcji Konfiguracja () > Użytkownicy i kontrola > Uprawnienia.
    W sekcji Uprawnienia kliknij opcję Profile.
    Na stronie docelowej Profile kliknij profil agenta, aby wyświetlić jego stronę uprawnień.
    W sekcji Tickets Permissions przełącz opcję Change Ownership.
    Z listy rozwijanej wybierz wymaganą opcję

Aby zbiorczo przypisać bilety, wykonaj poniższe czynności:
    Przejdź do modułu Bilety
    Wybierz wymagany dział
    Wybierz zgłoszenia, które mają zostać przypisane
    Kliknij przycisk Przypisz do i wybierz nazwę agenta z listy. Bilety zostaną natychmiast przypisane do agenta.

Alternatywnie, bilety można zbiorczo przypisać do zespołu, klikając przycisk Przypisz do > Zespół i wybierając odpowiedni zespół z listy.

    • Related Articles

    • Czym są zakładki biletów?

      Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
    • Jak zbiorczo zaktualizować wartość pola w biletach?

      Możesz użyć funkcji masowej aktualizacji, aby zaktualizować wartość pola w wielu biletach jednocześnie. Pomoże to zaoszczędzić wiele czasu, który poświęciłbyś na indywidualną edycję biletów. Aby wykonać aktualizację zbiorczą, wykonaj kroki wymienione ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Jak ustawić preferencje wyświetlania biletów?

      Zmień preferencje wyświetlania i zobacz tylko te bilety, które chcesz zobaczyć, filtrując je według wieku, sortując je na podstawie czasu utworzenia lub terminu płatności, a także zdefiniuj maksymalną liczbę biletów, które Twoim zdaniem powinny być ...
    • Czy mogę przenieść użytkowników z jednej roli do innej?

      Tak, można usunąć rolę po przeniesieniu użytkowników do innej roli. Aby usunąć i przenieść użytkowników: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Roles. Otwórz rolę i kliknij Usuń. Wybierz nową rolę, do której chcesz przenieść ...