Jak mogę odpowiadać na zgłoszenia?

Jak mogę odpowiadać na zgłoszenia?


Po otrzymaniu otwartego zgłoszenia musisz na nie odpowiedzieć. Powinieneś zauważyć, że konwersację inicjuje osoba, która wysłała zgłoszenie. Tuż nad konwersacją znajduje się link Odpowiedz wszystkim, który może być używany, gdy istnieje wielu odbiorców zgłoszenia i chcesz odpowiedzieć im wszystkim. Kliknij ikonę Odpowiedz wszystkim, aby otworzyć okno edytora.

Jeśli istnieje wielu odbiorców i chcesz odpowiedzieć tylko osobie, która wysłała zgłoszenie, najedź kursorem myszy na listę rozwijaną Odpowiedz wszystkim i kliknij Odpowiedz (z poziomu edytora).
W edytorze utwórz odpowiedź na zgłoszenie. Po zakończeniu tworzenia kliknij przycisk Wyślij w górnej części okna edytora. Spowoduje to zakończenie odpowiadania na zgłoszenie. Możesz także kliknąć Wyślij i zamknij, aby wysłać odpowiedź i jednocześnie zamknąć zgłoszenie.

Twoja ostatnia odpowiedź zostanie teraz wyświetlona tuż pod tytułem zgłoszenia. Możesz wyświetlić datę i godzinę wysłania odpowiedzi.
    • Related Articles

    • Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?

      Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Jak połączyć zgłoszenia, które znajdują się na dwóch różnych stronach?

      Obecnie dwa lub więcej zgłoszeń można połączyć tylko wtedy, gdy należą do tego samego działu i znajdują się na tej samej stronie. Istnieje jednak sprytna sztuczka, która może pomóc w połączeniu zgłoszeń na jednej stronie - wyszukiwanie zaawansowane. ...
    • Jak połączyć zgłoszenia w Desk?

      Gdy użytkownicy napotykają problemy lub potrzebują pomocy, często czują potrzebę zakomunikowania pilności, gdy kontaktują się z zespołem pomocy technicznej. W związku z tym często tworzą wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu w różnych ...
    • Czy mogę wykonywać akcje zbiorcze na zarchiwizowanych zgłoszeniach?

      W Zoho Desk nie jest możliwe wykonywanie akcji zbiorczych na zarchiwizowanych zgłoszeniach. Ograniczenie to istnieje z konkretnego powodu. Zarchiwizowane zgłoszenia są celowo przechowywane oddzielnie od aktywnych zgłoszeń, aby utrzymać porządek na ...