Jak mogę eksportować dane w Desk?
Firmy mogą usprawnić proces wyodrębniania danych ze swoich systemów i wygenerować dokładny i kompleksowy eksport dzięki opcji eksportu w Zoho Desk.
Rozważmy firmę korzystającą z Zoho Desk do zarządzania biletami wsparcia klienta i śledzenia wydajności swoich agentów wsparcia. Firma chce przeprowadzić dogłębną analizę swoich operacji wsparcia i zidentyfikować obszary wymagające poprawy. Funkcja eksportu danych Zoho Desk okazuje się nieoceniona w tej sytuacji. Eksportując odpowiednie dane w formacie CSV, mogą płynnie analizować wydajność swoich operacji wsparcia.
Aby skorzystać z opcji eksportu, przejdź do Konfiguracja > Administracja danymi > Import/Eksport.
Po wyeksportowaniu danych rekordy zostaną zapisane w formacie CSV na dysku lokalnym. Plik CSV będzie zawierał wszystkie odpowiednie pola i atrybuty powiązane z wyeksportowanymi rekordami. Po zapisaniu pliku CSV na dysku lokalnym użytkownik ma możliwość dalszego przetwarzania wyeksportowanych danych zgodnie z określonymi wymaganiami.
Related Articles
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Jak mogę zaimportować dane w Desk?
W Zoho Desk przenoszenie dużych ilości danych w sposób wydajny i dokładny jest łatwe dzięki opcji importu. Rozważmy scenariusz, w którym firma przechodzi ze starszej platformy obsługi klienta do Zoho Desk. Ręczne dodawanie obszernych informacji może ...
Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk
Podstawowym kontaktem jest osoba, która początkowo założyła Twoje konto Zoho Desk. Wszystkie wiadomości e-mail z powiadomieniami o subskrypcji konta, takie jak uaktualnienie lub obniżenie planu, zmiana informacji rozliczeniowych karty kredytowej lub ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...