Jak mogę eksportować dane w Desk?

Jak mogę eksportować dane w Desk?

Firmy mogą usprawnić proces wyodrębniania danych ze swoich systemów i wygenerować dokładny i kompleksowy eksport dzięki opcji eksportu w Zoho Desk.  

Rozważmy firmę korzystającą z Zoho Desk do zarządzania biletami wsparcia klienta i śledzenia wydajności swoich agentów wsparcia. Firma chce przeprowadzić dogłębną analizę swoich operacji wsparcia i zidentyfikować obszary wymagające poprawy. Funkcja eksportu danych Zoho Desk okazuje się nieoceniona w tej sytuacji. Eksportując odpowiednie dane w formacie CSV, mogą płynnie analizować wydajność swoich operacji wsparcia.

Aby skorzystać z opcji eksportu, przejdź do Konfiguracja > Administracja danymi > Import/Eksport.

Po wyeksportowaniu danych rekordy zostaną zapisane w formacie CSV na dysku lokalnym. Plik CSV będzie zawierał wszystkie odpowiednie pola i atrybuty powiązane z wyeksportowanymi rekordami. Po zapisaniu pliku CSV na dysku lokalnym użytkownik ma możliwość dalszego przetwarzania wyeksportowanych danych zgodnie z określonymi wymaganiami.
    • Related Articles

    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Jak mogę zaimportować dane w Desk?

      W Zoho Desk przenoszenie dużych ilości danych w sposób wydajny i dokładny jest łatwe dzięki opcji importu. Rozważmy scenariusz, w którym firma przechodzi ze starszej platformy obsługi klienta do Zoho Desk. Ręczne dodawanie obszernych informacji może ...
    • Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk

      Podstawowym kontaktem jest osoba, która początkowo założyła Twoje konto Zoho Desk. Wszystkie wiadomości e-mail z powiadomieniami o subskrypcji konta, takie jak uaktualnienie lub obniżenie planu, zmiana informacji rozliczeniowych karty kredytowej lub ...
    • Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?

      Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...