Jak mogę śledzić nieodebrane czaty?
Zoho Desk automatycznie konwertuje nieodebrane czaty na zgłoszenia. Przydaje się to, gdy wszyscy agenci są zajęci lub gdy odwiedzający próbują połączyć się poza godzinami wsparcia. Możesz łatwo śledzić takie zgłoszenia w ekskluzywnym widoku o nazwie "Nieodebrane czaty". Ten widok pomaga śledzić wszystkie nieodebrane czaty w dziale, dzięki czemu można podjąć działania następcze w celu rozwiązania problemu.
Aby uzyskać dostęp do tego widoku:
Kliknij kartę Bilety na górnym pasku.
Na stronie głównej Ticketów, w sekcji Widoki w lewym panelu, kliknij opcję Nieodebrane czaty.
Bilety utworzone dla nieodebranych czatów zostaną wyświetlone na liście.
Related Articles
Jak mogę skonfigurować Zoho Mail w Outlooku?
Zoho Mail obsługuje dostęp IMAP. Konto pocztowe Zoho można skonfigurować w kliencie poczty e-mail Outlook za pośrednictwem protokołu IMAP. Musisz wybrać konfigurację ręczną i podać następujące szczegóły w Ustawieniach konfiguracji zaawansowanej. ...
Jaki jest cel aplikacji Radar i jak zacząć?
W jaki sposób Radar pomaga w zarządzaniu operacjami wsparcia w Zoho Desk? Radar ma mnóstwo funkcji, które zostały przemyślanie zaprojektowane, aby pomóc zarówno menedżerom obsługi klienta, jak i agentom zarządzać ich obciążeniem pracą i śledzić ...
Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?
Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
Czy mogę usuwać aktywności, takie jak zadania, połączenia i spotkania w Zoho CRM ?
Tak, możesz usuwać działania sprzedażowe, takie jak zadania, połączenia i spotkania, jeśli masz odpowiednie uprawnienia w profilu.
Jak mogę odpowiadać na zgłoszenia?
Po otrzymaniu otwartego zgłoszenia musisz na nie odpowiedzieć. Powinieneś zauważyć, że konwersację inicjuje osoba, która wysłała zgłoszenie. Tuż nad konwersacją znajduje się link Odpowiedz wszystkim, który może być używany, gdy istnieje wielu ...