Jak masowo oznaczać zgłoszenia jako spam?
Zgłoszenia spamowe to niechciane (często promocyjne) wiadomości wysyłane w dużych ilościach, które mogą zaśmiecać stronę widoku zgłoszeń i spychać w dół ważne zgłoszenia. Administratorzy mają możliwość aktywowania filtrów antyspamowych na swoim koncie Zoho Desk, aby złagodzić ten problem.
Aby włączyć filtry antyspamowe, wykonaj poniższe czynności:
Przejdź do Konfiguracja ( ) > Dostosowanie > Ustawienia ogólne
W Ustawieniach ogólnych kliknij Kontakty
Na stronie Ustawienia ogólne kontaktów,
Włącz Automatyczne wykrywanie spamu
Zaznacz pole obok opcji Nie oznaczaj automatycznie kontaktu jako spam, jeśli są już z nim powiązane inne ważne bilety.
Related Articles
Jak zmniejszyć ilość otrzymywanego spamu?
Filtry antyspamowe Zoho Mail sprawdzają wszystkie wiadomości e-mail w oparciu o różne kryteria, takie jak reputacja IP, SPF, DKIM, polityka użytkownika itp. i odpowiednio je przetwarzają. Na podstawie wyników serwer Zoho Mail zdecyduje, czy wiadomość ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Do mojej skrzynki odbiorczej przychodzą spamowe wiadomości e-mail. Jak mogę ich powstrzymać?
Wszystkie przychodzące wiadomości e-mail są przetwarzane pod kątem spamu na podstawie adresu IP, domeny oraz osobistych czarnych i białych list. Jeśli nadal widzisz wiadomości e-mail ze spamem w swojej skrzynce odbiorczej, użyj ikony spamu, aby ...
Jak utworzyć widok zgłoszenia tylko do odczytu?
Widoki zgłoszeń to predefiniowane kategorie, które pomagają agentom w szybkim lokalizowaniu określonych typów zgłoszeń. Agenci mogą również tworzyć niestandardowe widoki dostosowane do ich konkretnych potrzeb, takie jak znajdowanie zgłoszeń ...
Jak połączyć zgłoszenia w Desk?
Gdy użytkownicy napotykają problemy lub potrzebują pomocy, często czują potrzebę zakomunikowania pilności, gdy kontaktują się z zespołem pomocy technicznej. W związku z tym często tworzą wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu w różnych ...