Jak dodać podpis w zgłoszeniach?

Jak dodać podpis w zgłoszeniach?

Możesz dodać swój niestandardowy podpis do wiadomości e-mail z odpowiedziami wysyłanych z Zoho Desk i nawiązać kontakt z klientami w czasie rzeczywistym. Podpisy można dodawać według działów lub wspólnie dla wszystkich działów.
Ważne:
    Podpis jest specyficzny dla agenta, który go dodaje.
Aby dodać podpis e-mail, wykonaj kroki wymienione poniżej:

    Kliknij ikonę ustawień ( ) w górnym panelu.
    Kliknij Ustawienia osobiste w menu Dostosowywanie.
    Kliknij opcję Preferencje w podmenu Ustawienia osobiste.
    Na stronie Preferencje kliknij Dodaj podpis.
    Wybierz dział, dla którego chcesz dodać podpis.
    Określ podpis w edytorze HTML.
    Kliknij ikonę Wstaw w edytorze, aby przesłać logo.
    Kliknij przycisk Zapisz.
    Uwaga: Zastosuj niestandardowy podpis do wszystkich działów, wybierając strzałkę rozwijaną na przycisku Zapisz.
    Kliknij Zapisz ponownie, aby potwierdzić swoje działanie.
    • Related Articles

    • Jak dodać do ulubionych posty w strumieniach?

      Kliknij ikonę gwiazdki na poście, aby dodać dany post do ulubionych. Wszystkie ulubione posty są wymienione na karcie Ulubione odpowiedniej grupy.
    • Jak kupić dodatkowe miejsce w Zoho Recruit?

      Oparty na chmurze system śledzenia kandydatów Zoho Recruit bezpiecznie przechowuje wszystkie dane kandydatów i klientów. Przydzielona przestrzeń dyskowa będzie zależeć od wybranej wersji i liczby licencji dla zespołu zatrudniającego. Miejsce do ...
    • Czy mogę wykonywać akcje zbiorcze na zarchiwizowanych zgłoszeniach?

      W Zoho Desk nie jest możliwe wykonywanie akcji zbiorczych na zarchiwizowanych zgłoszeniach. Ograniczenie to istnieje z konkretnego powodu. Zarchiwizowane zgłoszenia są celowo przechowywane oddzielnie od aktywnych zgłoszeń, aby utrzymać porządek na ...
    • Jak utworzyć widok zgłoszenia tylko do odczytu?

      Widoki zgłoszeń to predefiniowane kategorie, które pomagają agentom w szybkim lokalizowaniu określonych typów zgłoszeń. Agenci mogą również tworzyć niestandardowe widoki dostosowane do ich konkretnych potrzeb, takie jak znajdowanie zgłoszeń ...
    • W jaki sposób mogę dodać w Zoho CRM pola do karty „Rozmowy telefonicznej”?

      W jaki sposób mogę dodać pola do karty „Rozmowy telefonicznej”? Brakuje mi opcji wyboru np. czy telefon został odebrany czy nie. W karcie „Rozmowy telefonicznej” chciałbym zawęzić wybór elementów z którymi można powiązać zdarzenie. Nie można dodawać ...