Jak dodać gwiazdkę do widoku listy zgłoszeń?
Widoki pomagają filtrować zgłoszenia w oparciu o preferencje, dzięki czemu nie trzeba przeglądać wszystkich zgłoszeń w Zoho Desk. Możesz pójść o krok dalej i oznaczyć niektóre widoki gwiazdką, aby nie musieć nawet przechodzić przez wszystkie widoki zgłoszeń. Po oznaczeniu widoku gwiazdką pozostaje on na górze lewego panelu, dzięki czemu można go szybko uruchomić.
Aby oznaczyć widok gwiazdką, wykonaj poniższe kroki:
Przejdź do modułu Tickets.
Kliknij opcję Widoki na pasku bocznym, a następnie wybierz widok biletu z listy.
Na stronie z listą biletów kliknij ikonę gwiazdki wyświetlaną obok nazwy widoku.
Widok zostanie natychmiast oznaczony gwiazdką.
Widok zostanie również wyświetlony na liście widoków oznaczonych gwiazdką w lewym panelu.
Możesz kliknąć ikonę gwiazdki w tym samym miejscu, aby usunąć gwiazdkę z widoku.
Related Articles
Jak dodać podpis w zgłoszeniach?
Możesz dodać swój niestandardowy podpis do wiadomości e-mail z odpowiedziami wysyłanych z Zoho Desk i nawiązać kontakt z klientami w czasie rzeczywistym. Podpisy można dodawać według działów lub wspólnie dla wszystkich działów. Ważne: Podpis jest ...
Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
Jak dodać do ulubionych posty w strumieniach?
Kliknij ikonę gwiazdki na poście, aby dodać dany post do ulubionych. Wszystkie ulubione posty są wymienione na karcie Ulubione odpowiedniej grupy.
Czym są karty zgłoszeń?
Karty zgłoszeń umożliwiają powiązanie zgłoszeń z innymi standardowymi modułami w centrum pomocy. Zakładki te dostarczają kontekstowych informacji o zgłoszeniu, takich jak aktywność zgłoszenia, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Jak automatycznie zamykać bilety?
Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...