Integracja projektów Zoho — przegląd

Integracja projektów Zoho — przegląd

Sprawne planowanie to klucz do sukcesu każdego projektu biznesowego. Firma zawsze pracuje w zespole z kilkoma projektami i osobami z nimi związanymi. Jeśli nie są one efektywnie zaplanowane i zarządzane, wydajność spada. Na ratunek przychodzi oprogramowanie do zarządzania projektami, takie jak Zoho Projects. Dzięki kilku narzędziom do planowania zadań, wyznaczania kamieni milowych i delegowania obowiązków, Zoho Projects to doskonała usługa do zarządzania Twoimi projektami.


Gdy to narzędzie zostanie zintegrowane z systemem CRM, możliwości są jeszcze bardziej niesamowite. Ta integracja między Zoho CRM i Zoho Projects pomaga jeszcze efektywniej zarządzać zadaniami i podejmować lepsze decyzje biznesowe, ponieważ możesz teraz kojarzyć te projekty z klientami.


Na przykład, jeśli Twoi przedstawiciele handlowi zdobyli nowe oferty od Twoich klientów, mogą natychmiast utworzyć i zarządzać projektem powiązanym z tymi klientami z poziomu Zoho CRM. Mogą łatwo zobaczyć liczbę projektów powiązanych z klientem i uzyskać informacje, które pomogą im w zawieraniu lepszych transakcji w przyszłości. Ta integracja sprawia, że jesteś nie tylko bardziej wydajnym menedżerem, ale także mądrzejszym człowiekiem biznesu.


Dzięki itegracji Zoho CRM z Zoho Projects, wszystkie projekty dodane w Zoho CRM są aktualizowane na odpowiednim koncie Zoho Projects i vice versa. Po zintegrowaniu Zoho Projects z Zoho CRM możesz wykonać następujące czynności:

  • Utwórz portal lub powiąż istniejący portal
  • Dodaj projekty do portalu
  • Włącz mapowanie konta klienta
  • Powiąż lub twórz projekty w modułach Konta, Kontakty i Potencjały
  • Powiąż szczegóły projektów po rozmowie
  • Wykonuj wszystkie funkcje związane z Projektem z poziomu Zoho CRM

    • Related Articles

    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Motywator dla Zoho CRM - Przegląd

      Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
    • Praca z integracją formularzy Zoho

      Czym są formularze Zoho? Korzystając z Zoho Forms, możesz łatwo zbudować formularz online dla wszystkich Twoich potrzeb biznesowych. Stwórz i dostosuj formularz, dodaj wymagane pola i wyślij go swoim klientom, ułatwiając tym samym zbieranie danych. ...