Ile e-maili dziennie mogę wysłać z Zoho CRM?

Ile e-maili dziennie mogę wysłać z Zoho CRM?

Limit poczty e-mail dla każdej organizacji jest obliczany na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie.
W wersji bezpłatnej jest to 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację) dla maksymalnie 4 użytkowników. W przypadku kont z więcej niż 4 użytkownikami limit wynosi 200 e-maili (dziennie, na organizację). Od 12:00 do 23:59 GMT uważa się za jeden dzień.

Załóżmy, że na koncie organizacji masz 2 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. W takim przypadku maksymalna liczba wiadomości e-mail, które możesz wysłać na organizację, to 100 (50 x 2) wiadomości e-mail. Jeśli masz więcej niż 4 aktywnych i potwierdzonych użytkowników, łączna liczba pojedynczych wiadomości e-mail, które można wysłać, wyniesie 200, co jest stałym limitem.

W wersjach płatnych jest to 300 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację). Od 12:00 do 23:59 GMT uważa się za jeden dzień. Załóżmy na przykład, że na koncie organizacji masz 5 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. W takim przypadku maksymalna liczba pojedynczych wiadomości e-mail, które użytkownik może wysłać dziennie na organizację, wyniesie 1500 (300 x 5) wiadomości e-mail.

Możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail w oparciu o wersję Zoho CRM. Masowe wiadomości e-mail dziennie, na firmę, obejmują autorespondery, aktywne harmonogramy e-mail, makra i masowe wiadomości e-mail.
Możesz również zwiększyć limit masowej poczty e-mail do 2250 dziennie na organizację za dodatkową opłatą. Napisz do nas na adres sales@zohocorp.com, jeśli chcesz zwiększyć swój limit poczty masowej.
    • Related Articles

    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Czy mogę powiązać Zadania/Notatki z konkretnym kontaktem CRM z poziomu Zoho Mail?

      Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje ...