Limit poczty e-mail dla każdej organizacji jest obliczany na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie.
W wersji bezpłatnej jest to 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację) dla maksymalnie 4 użytkowników. W przypadku kont z więcej niż 4 użytkownikami limit wynosi 200 e-maili (dziennie, na organizację). Od 12:00 do 23:59 GMT uważa się za jeden dzień.
Załóżmy, że na koncie organizacji masz 2 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. W takim przypadku maksymalna liczba wiadomości e-mail, które możesz wysłać na organizację, to 100 (50 x 2) wiadomości e-mail. Jeśli masz więcej niż 4 aktywnych i potwierdzonych użytkowników, łączna liczba pojedynczych wiadomości e-mail, które można wysłać, wyniesie 200, co jest stałym limitem.
W wersjach płatnych jest to 300 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację). Od 12:00 do 23:59 GMT uważa się za jeden dzień. Załóżmy na przykład, że na koncie organizacji masz 5 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. W takim przypadku maksymalna liczba pojedynczych wiadomości e-mail, które użytkownik może wysłać dziennie na organizację, wyniesie 1500 (300 x 5) wiadomości e-mail.
Możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail w oparciu o wersję Zoho CRM. Masowe wiadomości e-mail dziennie, na firmę, obejmują autorespondery, aktywne harmonogramy e-mail, makra i masowe wiadomości e-mail.
Możesz również zwiększyć limit masowej poczty e-mail do 2250 dziennie na organizację za dodatkową opłatą. Napisz do nas na adres sales@zohocorp.com, jeśli chcesz zwiększyć swój limit poczty masowej.