Gdy usuwam wiadomość e-mail w moim kliencie poczty e-mail skonfigurowanym przez IMAP, nie jest ona czyszczona w interfejsie internetowym.
Klienci IMAP nie synchronizują usunięcia wiadomości e-mail natychmiast. Aby natychmiast zsynchronizować usunięcia w wiadomościach e-mail, musisz skonfigurować ustawienia usuwania w Zoho Mail. Szczegółowe instrukcje znajdują się tutaj.
Zalecamy również jednokrotne odświeżenie strony internetowej poczty, aby wyświetlić zsynchronizowane zmiany.
Related Articles
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Konfiguracja konta IMAP
Konfiguracja Twojego konta e-mail w Zoho CRM za pośrednictwem protokołu IMAP jest aktualizowana i jest udostępniana etapami. Zasady czyszczenia W ramach naszych zasad czyszczenia synchronizacja IMAP zostanie wstrzymana w następujących przypadkach: ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Czy w przypadku udostępniania poczty e-mail cała rozmowa jest udostępniana użytkownikowi?
Gdy udostępniasz wiadomość e-mail, cała rozmowa jest udostępniana odpowiedniemu użytkownikowi. Rozmowa jest udostępniana niezależnie od tego, czy widok rozmowy jest włączony na Twoim koncie. Dowiedz się więcej o udostępnianiu poczty e-mail tutaj. ...