W firmie należy wykonywać różne działania i trzeba je wszystkie śledzić. W Bigin zadania, zdarzenia i połączenia są pogrupowane jako działania. Możesz utworzyć zadanie uzupełniające i przypisać je do przedstawiciela handlowego, dodać szczegóły rozmowy z klientem (takie jak czas trwania, cel rozmowy i wynik) lub, jeśli klient chce mieć prezentację na miejscu, możesz zaplanować wydarzenie. Wszystko to można zrobić w module działań na koncie Bigin.
Related Articles
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Moduły w Zoho Bigin
Moduły Wszystkie dane na Twoim koncie Bigin są podzielone na grupy, takie jak Rurociągi, Kontakty, Firmy, Produkty, Działania i Pulpity nawigacyjne, które są wspólnie zwane modułami. Na przykład moduł Kontakty zawiera dane o wszystkich Twoich ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Administracja danymi w Zoho Bigin
Zarządzanie danymi obecnymi na koncie Bigin. Możesz przeglądać historię rekordów zaimportowanych na konto, eksportować rekordy, zaplanować/pobrać kopię zapasową danych, przeglądać wszystkie działania wykonane z dzienników audytu, zarządzać koszem i ...
Rozszerzenia w Zoho Bigin
Integracja aplikacji innych firm z kontem Bigin.