Działania — powiadomienia e-mail

Działania — powiadomienia e-mail

Konfigurowanie powiadomień e-mail
​
    • Related Articles

    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Wstaw rekordy przez e-mail

      Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...
    • Czy mogę powiązać Zadania/Notatki z konkretnym kontaktem CRM z poziomu Zoho Mail?

      Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje ...