Dostosuj formularz zgłoszeniowy kandydata
Korzystanie z formularza zgłoszeniowego kandydata to pierwszy krok w kierunku pozyskania aktywnych kandydatów. Zoho Recruit zapewnia domyślny formularz aplikacyjny, dzięki czemu możesz wybrać pomiędzy polami opcjonalnymi i obowiązkowymi, które kandydaci muszą wypełnić.
Aby dostosować formularz zgłoszeniowy kandydata:
- Przejdź do opcji Konfiguracja > Witryna kariery > Formularz zgłoszeniowy kandydata.
- Wybierz, które pola są obowiązkowe, a które opcjonalne.
- Dodaj informację lub link, o którym chcesz poinformować kandydatów.
- W Ustawieniach formularza wybierz właściciela formularza.
- Możesz także wybrać zasady oceniania.
- Włącz opcję Prośba o zatwierdzenie, jeśli Ty lub którykolwiek z członków Twojego zespołu chcecie ręcznie zweryfikować przed dodaniem kandydatów do Zoho Recruit.
Notatka: Możesz dodać maksymalnie 20 pól.
Related Articles
Portal Kandydatów: Przegląd
Jako rekruter ważne jest, aby zrobić dobre wrażenie pod względem przychylności kandydatów. Możesz użyć podstawowych procesów relacji rekruter-kandydat, aby poprawić interakcje z kandydatami i zwiększyć swoją zdolność do korzystania z puli wysoko ...
LinkedIn Sales Navigator
Zainstaluj rozszerzenie LinkedIn Sales Navigator dla Zoho CRM, aby znaleźć potencjalnych klientów na LinkedIn i połączyć się z nimi bezpośrednio z Zoho CRM. Sales Navigator to narzędzie, które oferuje handlowcom doskonały wgląd w życie zawodowe ich ...
Portal dostawcy
Vendor Portal to system do zarządzania relacjami i kandydatami zgłoszonymi przez zewnętrzne firmy rekrutacyjne/personelowe. Gdy dostawca loguje się do portalu zarządzania dostawcami (VMS), uzyskuje natychmiastowy wgląd w zamówienia pracy ...
Portal niestandardowy
Portale niestandardowe w Recruit są przeznaczone dla administratorów, aby rozszerzyć dostęp Recruit do swoich klientów, kontaktów i Kandydatów. Użytkownik portalu może uzyskać dostęp do modułów i niektórych powiązanych danych, takich jak oferty ...
Portal klienta — przegląd
Dobre relacje z klientami mają kluczowe znaczenie dla sukcesu finansowego jako rekruter. Równie ważne jest skrócenie długich rozmów e-mailowych i zapewnienie płynnej współpracy. W portalu klienta Zoho Recruit Twoi klienci mogą tworzyć nowe oferty ...