Dodanie nowego pola w wersji mobilnej Zoho CRM.

Dodanie nowego pola w wersji mobilnej Zoho CRM.

Dodałam nowe pole na karcie Klienta w Zoho CRM natomiast nie widzę tego pola w wersji mobilnej Zoho CRM. Jak dodać to pole do wersji mobilnej.


Nie trzeba dodawać dodatkowo pola do wersji mobilnej jeśli już zostało utworzone w Zoho CRM za pomocą logowania w przeglądarce. Warto zrobić restart aplikacji mobilnej. Aby zrobić restart, trzeba wejść w mobilnej aplikacji CRM do SettingsReset AppReset And Erase SettingsPo tej akcji powinno pojawić się pole. Jeżeli nie, to proszę o wylogowanie się (Settings>Znaczek off w prawym górnym rogu) i ponowne zalogowanie. 


    • Related Articles

    • Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

      Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...