Dodanie nowego pola w wersji mobilnej Zoho CRM.
Dodałam nowe pole na karcie Klienta w Zoho CRM natomiast nie widzę tego pola w wersji mobilnej Zoho CRM. Jak dodać to pole do wersji mobilnej.
Nie trzeba dodawać dodatkowo pola do wersji mobilnej jeśli już zostało utworzone w Zoho CRM za pomocą logowania w przeglądarce. Warto zrobić restart aplikacji mobilnej. Aby zrobić restart, trzeba wejść w mobilnej aplikacji CRM do Settings> Reset App> Reset And Erase Settings. Po tej akcji powinno pojawić się pole. Jeżeli nie, to proszę o wylogowanie się (Settings>Znaczek off w prawym górnym rogu) i ponowne zalogowanie.
Related Articles
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Instalowanie aplikacji mobilnej CRM
Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM
Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...