Dodaj dane do innej aplikacji
Wymóg
Automatycznie dodawaj rekord do formularza jednej aplikacji, gdy rekord jest dodawany w innej aplikacji.
Przypadek użycia
Konto twórcy Zoho ma dwie aplikacje: Zarządzanie kontaktami i Zarządzanie zamówieniami. Wszystkie dane klienta utrzymywane w aplikacji Order Management należy dodać jako kontakty w aplikacji Contact Management. Tak więc po dodaniu rekordu w formularzu Klienci w aplikacji Zarządzanie zamówieniami kontakt jest automatycznie tworzony w aplikacji Zarządzanie kontaktami.
Kroki do naśladowania
1. Utwórz dwa formularze z następującymi szczegółami.
Aplikacja | Formularz | Pole |
Wyświetlana nazwa | Nazwa łącza | Wyświetlana nazwa | Nazwa łącza | Typ | Wyświetlana nazwa | Nazwa łącza |
Zarządzanie kontaktami | zarządzanie kontaktami | Nowy kontakt | Nowy kontakt | Nazwa | Nazwa | Nazwa |
Email | Osobisty identyfikator e-mail | Osobisty identyfikator e-mail |
Telefon | Numer telefonu | Numer telefonu |
Zarządzanie zamówieniami | zarządzanie zamówieniami | Klienci | Klienci | Nazwa | Nazwa klienta | Nazwa_klienta |
Email | Email | Email |
Telefon | Numer telefonu | Numer telefonu |
2. Utwórz połączenie z następującymi szczegółami:
3. Utwórz przepływ pracy w aplikacji Zarządzanie zamówieniami z następującymi szczegółami.
4. Kliknij Dodaj nową akcję > Skrypt Deluge i dodaj następujący fragment:
// Create a KEY-VALUE variable to hold input parameters
dataMap = Map();
dataMap.put("Name", {"first_name":input.Customer_Name.first_name,"last_name":input.Customer_Name.last_name});
dataMap.put("Personal_Email_ID", input.Email);
dataMap.put("Phone_Number", input.Phone_Number );
// Create an empty KEY-VALUE variable to skip the other_params parameter
otherParams = Map();
//Write create records integration task to add the input data into the specified form
// Replace <admin_user_name> with appropriate value
zoho.creator.createRecord("<admin_user_name>","contact_management ","New_Contact", dataMap, otherParams, "creator_oauth_connection");
Zobacz jak to działa
Related Articles
Synchronizuj moduł klientów Quickbooks z Zoho Creator
Wymóg Użyj źródła danych, aby zsynchronizować moduł klientów Quickbooks z aplikacją Zoho Creator. Przypadek użycia Firma logistyczna prowadzi swoje dane klientów i konta w Quickbooks. Do rezerwacji korzystają z aplikacji do zarządzania logistyką ...
Dynamicznie przydzielaj uprawnienia użytkownikom w aplikacji
Wymóg Po dodaniu klienta do aplikacji aplikacja jest natychmiast udostępniana użytkownikowi z wymaganymi uprawnieniami. Przypadek użycia W aplikacji do zarządzania zamówieniami klient może zarejestrować się w podróży, gdy firma zacznie działać. ...
Niestandardowe uprawnienia dostępu dla użytkowników aplikacji
Wymóg Utwórz niestandardowe uprawnienia dla aplikacji i przypisz je odpowiednim użytkownikom. Przypadek użycia W aplikacji do zarządzania zasobami ludzkimi użytkownikom należy przypisać różne poziomy dostępu w zależności od ich przeznaczenia. Na ...
Dodaj wiersze podformularza z dynamicznymi danymi z innego podformularza
Wymóg Automatycznie dodawaj wiersze do podformularza i wypełniaj go danymi dynamicznymi pobranymi z innego podformularza. Przypadek użycia Formularz o nazwie Baza zamówień zawiera dane klienta i jego częste zamówienia w podformularzu. ...
Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida
Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...