Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?

Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?


Znacznik czasu wyświetlany na zgłoszeniach zależy od strefy czasowej ustawionej dla konta Zoho Desk. Zazwyczaj strefa czasowa jest ustawiana automatycznie na podstawie lokalizacji użytkownika podczas pierwszej rejestracji. Jeśli jednak ten czas UTC jest ustawiony nieprawidłowo, może to zniekształcić znaczniki czasu, ponieważ jest to czas bazowy używany w Zoho Desk. W takim przypadku możesz przejść do ustawień konta i wybrać inną strefę czasową.

Aby zmodyfikować strefę czasową:

    Kliknij ikonę Ustawienia ( ) na górnym pasku.
    Kliknij Ustawienia osobiste w sekcji Personalizacja.
    Kliknij łącze Więcej na stronie Moje informacje.
    Z rozwijanego menu Strefa czasowa wybierz domyślną strefę czasową.
    Kliknij przycisk Zapisz.
    Sprawdź, czy znacznik czasu na bilecie odzwierciedla prawidłową godzinę.
    • Related Articles

    • Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?

      Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
    • Czy przeszkolicie moich pracowników z używania i administrowania CRM?

      Tak. Wszystkie wdrożenia wykonywane przez naszą firmę zawierają element szkolenia personelu. W trakcie szkolenia, w uzgodniony sposób, przeszkolimy pracowników m.in. działów Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta w zakresie korzystania z systemu. ...
    • Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?

      Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. ...
    • Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?

      Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
    • Jak trwale zamknąć zgłoszenie?

      W tym momencie Zoho Desk nie pozwala na trwałe zamykanie zgłoszeń bez umożliwienia klientom ich ponownego otwarcia. Aktywnie pracujemy jednak nad funkcją umożliwiającą zablokowanie statusu zamkniętego zgłoszenia. Chociaż nie mamy jasnego ...