Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?

Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?


Znacznik czasu wyświetlany na zgłoszeniach zależy od strefy czasowej ustawionej dla konta Zoho Desk. Zazwyczaj strefa czasowa jest ustawiana automatycznie na podstawie lokalizacji użytkownika podczas pierwszej rejestracji. Jeśli jednak ten czas UTC jest ustawiony nieprawidłowo, może to zniekształcić znaczniki czasu, ponieważ jest to czas bazowy używany w Zoho Desk. W takim przypadku możesz przejść do ustawień konta i wybrać inną strefę czasową.

Aby zmodyfikować strefę czasową:

    Kliknij ikonę Ustawienia ( ) na górnym pasku.
    Kliknij Ustawienia osobiste w sekcji Personalizacja.
    Kliknij łącze Więcej na stronie Moje informacje.
    Z rozwijanego menu Strefa czasowa wybierz domyślną strefę czasową.
    Kliknij przycisk Zapisz.
    Sprawdź, czy znacznik czasu na bilecie odzwierciedla prawidłową godzinę.
    • Related Articles

    • Wprowadzanie czasu w Zoho des

      Moduł Time Entry pozwala agentom rejestrować czas spędzony na pracy nad każdym zgłoszeniem. Menedżerowie wsparcia mogą później wygenerować raport, aby przejrzeć i przeanalizować czas spędzony w określonych okresach. Wpisy czasu przydadzą się do ...
    • Najlepszy czas na kontakt z klientami

      Często słyszymy, jak rozmówcy pytają: „Czy to odpowiedni czas na rozmowę?”. Chociaż w większości przypadków nasza odpowiedź nie jest twierdząca, czy zastanawiałeś się, dlaczego ważne jest, aby wiedzieli, czy jest to odpowiedni czas na kontakt? ...
    • Karta czasu pracy pracowników

      Karta czasu pracy pracowników Karta czasu pracy Zoho pozwala pracownikowi dodawać zadania i śledzić czas spędzony na różnych stanowiskach i powiązanych projektach. Korzystając z karty czasu pracy, pracownik może rejestrować czas pracy, tworzyć ...
    • Dlaczego nie mogę znaleźć opcji scalania zgłoszeń?

      Scenariusz 1: Agent chce scalić kilka powiązanych zgłoszeń, ale po wybraniu zgłoszeń nie może znaleźć ikony scalania. Opcja scalania zgłoszeń jest zależna od działu. Ikona scalania pojawi się tylko wtedy, gdy wybrany zostanie konkretny dział. ...
    • Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?

      Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...