Dlaczego relacja konto-kontakt zmienia się, gdy aktualizuję nazwę konta zgłoszenia?

Dlaczego relacja konto-kontakt zmienia się, gdy aktualizuję nazwę konta zgłoszenia?

Kontakt jest podstawowym identyfikatorem zgłoszenia. Nie można utworzyć zgłoszenia w Zoho Desk bez powiązania go z kontaktem. Oprócz zgłoszeń, kontakty są również powiązane z odpowiednimi kontami.

Mając na uwadze powyższe czynniki, gdy zaktualizujesz nazwę konta zgłoszenia bez zmiany jego kontaktu, połączysz to zgłoszenie z kontaktem i kontem, które nie były wcześniej powiązane. W takim przypadku system odłącza kontakt od poprzedniego konta i łączy go z nowym kontem, które zostało zaktualizowane w zgłoszeniu. Z tego powodu można zauważyć, że relacja konto-kontakt zmienia się po zaktualizowaniu nazwy konta zgłoszenia.
    • Related Articles

    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Dlaczego moje konto jest zablokowane i jak je odblokować?

      Twoje konto może zostać zablokowane z dwóch głównych powodów. Możliwe, że przekroczyłeś miejsce na koncie lub na Twoim koncie mogła zostać wykryta podejrzana aktywność spamowa. Zapoznaj się z tą stroną pomocy, aby dowiedzieć się, jak odblokowywać ...
    • Dlaczego otrzymuję błąd uwierzytelniania podczas dodawania zewnętrznych kont POP?

      Ogólnie rzecz biorąc, gdy konfigurujesz konto zewnętrzne jako konto POP w Zoho Mail, musisz podać poświadczenia w Zoho, aby pobrać wiadomości e-mail z tego konta. W przypadku zmiany hasła w koncie źródłowym lub wygaśnięcia hasła w koncie źródłowym, ...
    • Konfiguracja konta IMAP

      Konfiguracja Twojego konta e-mail w Zoho CRM za pośrednictwem protokołu IMAP jest aktualizowana i jest udostępniana etapami.  Zasady czyszczenia W ramach naszych zasad czyszczenia synchronizacja IMAP zostanie wstrzymana w następujących przypadkach: ...