Dlaczego podczas wysyłania wiadomości e-mail z Zoho CRM nie widzę utworzonych szablonów wiadomości e-mail?
Podczas wysyłania wiadomości e-mail z Zoho CRM będziesz mógł zobaczyć tylko te szablony wiadomości e-mail, które utworzyłeś dla wybranego modułu.
Szablony wiadomości e-mail są specyficzne dla modułu. Są one tworzone dla określonego typu rekordu, takiego jak Lead lub Kontakt. Podczas wysyłania wiadomości e-mail do potencjalnych klientów dostępne będą tylko szablony utworzone dla rekordów potencjalnych klientów. Podczas wysyłania wiadomości e-mail do kontaktów, szablony utworzone dla potencjalnych klientów nie będą wyświetlane.
Related Articles
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Zrozumienie Kreatora szablonów wiadomości e-mail
Komponenty Kreatora Szablonów Konstruktor szablonów składa się z różnych komponentów, które można przeciągać i upuszczać na szablon. To z kolei upraszcza proces tworzenia szablonu. Trzy podstawowe operacje, które są wspólne dla wszystkich ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
E-maile w Zoho CRM — przegląd
Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem: Zapis interakcji ...