Dlaczego otrzymuję błąd uwierzytelniania podczas dodawania zewnętrznych kont POP?

Dlaczego otrzymuję błąd uwierzytelniania podczas dodawania zewnętrznych kont POP?

Ogólnie rzecz biorąc, gdy konfigurujesz konto zewnętrzne jako konto POP w Zoho Mail, musisz podać poświadczenia w Zoho, aby pobrać wiadomości e-mail z tego konta.
W przypadku zmiany hasła w koncie źródłowym lub wygaśnięcia hasła w koncie źródłowym, podczas próby połączenia z serwerem w Zoho wystąpi błąd uwierzytelnienia. Ucz się więcej.
    • Related Articles

    • Jak mogę przesłać dane konta wielu użytkowników podczas migracji za pomocą opcji POP lub IMAP?

      Podczas dodawania użytkowników możesz skorzystać z opcji Prześlij konta. Pomoże to w przesyłaniu danych wielu kont użytkowników jednocześnie. Można przesłać plik CSV zawierający wszystkie szczegóły. Format pliku CSV będzie się różnić w zależności od ...
    • Czy mogę ustawić moje konto POP jako konto domyślne?

      Możesz wybrać swoje konto POP jako konto domyślne. 1.       Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 2.       Kliknij przycisk radiowy na koncie, które chcesz ustawić jako konto domyślne 3.       Konto będzie kontem domyślnym wybranym podczas ...
    • Czy mogę uzyskać dostęp do moich innych kont pocztowych w Zoho mail?

      Możesz uzyskać dostęp do innych kont pocztowych, które obsługują dostęp POP w poczcie Zoho. Musisz włączyć dostęp POP i uzyskać od dostawcy usług poczty szczegóły dotyczące serwera poczty przychodzącej i wychodzącej konta pocztowego, które próbujesz ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...