Dlaczego otrzymuję błąd uwierzytelniania podczas dodawania zewnętrznych kont POP?
Ogólnie rzecz biorąc, gdy konfigurujesz konto zewnętrzne jako konto POP w Zoho Mail, musisz podać poświadczenia w Zoho, aby pobrać wiadomości e-mail z tego konta.
W przypadku zmiany hasła w koncie źródłowym lub wygaśnięcia hasła w koncie źródłowym, podczas próby połączenia z serwerem w Zoho wystąpi błąd uwierzytelnienia.
Ucz się więcej.
Related Articles
Jak mogę przesłać dane konta wielu użytkowników podczas migracji za pomocą opcji POP lub IMAP?
Podczas dodawania użytkowników możesz skorzystać z opcji Prześlij konta. Pomoże to w przesyłaniu danych wielu kont użytkowników jednocześnie. Można przesłać plik CSV zawierający wszystkie szczegóły. Format pliku CSV będzie się różnić w zależności od ...
Czy mogę ustawić moje konto POP jako konto domyślne?
Możesz wybrać swoje konto POP jako konto domyślne. 1. Kliknij Ustawienia >> Poczta >> Konta pocztowe 2. Kliknij przycisk radiowy na koncie, które chcesz ustawić jako konto domyślne 3. Konto będzie kontem domyślnym wybranym podczas ...
Czy mogę uzyskać dostęp do moich innych kont pocztowych w Zoho mail?
Możesz uzyskać dostęp do innych kont pocztowych, które obsługują dostęp POP w poczcie Zoho. Musisz włączyć dostęp POP i uzyskać od dostawcy usług poczty szczegóły dotyczące serwera poczty przychodzącej i wychodzącej konta pocztowego, które próbujesz ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...