Dlaczego nie mogę znaleźć opcji scalania zgłoszeń?
Scenariusz 1: Agent chce scalić kilka powiązanych zgłoszeń, ale po wybraniu zgłoszeń nie może znaleźć ikony scalania.
Opcja scalania zgłoszeń jest zależna od działu. Ikona scalania pojawi się tylko wtedy, gdy wybrany zostanie konkretny dział. Użytkownik musi zmienić widok Wszystkie działy na konkretny dział.
Aby zmienić widok wszystkich działów, wykonaj poniższe czynności:
Przejdź do modułu Tickets w panelu nadrzędnym
Wybierz konkretny dział z listy rozwijanej w panelu górnym
Scenariusz 2: Agent nie może znaleźć opcji scalania, nawet po wybraniu działu.
Aby umożliwić agentowi korzystanie z opcji scalania biletów, wykonaj następujące kroki:
Przejdź do sekcji Konfiguracja () > Użytkownicy i kontrola > Uprawnienia
W sekcji Uprawnienia kliknij opcję Profile
Na stronie konfiguracji profili kliknij profil agenta, aby wyświetlić stronę uprawnień agenta.
W obszarze Uprawnienia dotyczące zgłoszeń włącz uprawnienie Znajdź i scal.
Related Articles
Dlaczego nie mogę znaleźć opcji importu i eksportu w zoho desk ?
Funkcje importu i eksportu w Zoho Desk są zależne od działu. Jeśli wykonałeś prawidłowe kroki, ale nie możesz znaleźć opcji Import/Eksport w menu Ustawienia, możliwe, że znajdujesz się obecnie w widoku Wszystkie działy. Jeśli nie możesz znaleźć opcji ...
Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
Dlaczego nie mogę zlokalizować zgłoszenia w Zoho Desk?
Może być wiele różnych powodów, dla których nie można zlokalizować zgłoszenia na koncie Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące: Oznaczone jako spam: Zoho Desk automatycznie pomaga zidentyfikować spam i podejrzane wiadomości e-mail, aby ...
Dlaczego nie mogę zmienić właściciela rekordu?
Aby zmienić właściciela rekordu, musisz mieć włączone uprawnienie Zmień właściciela w swoim profilu. Aby włączyć uprawnienie Zmień właściciela: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles. Wybierz konkretny profil. Kliknij ...
Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do niektórych modułów na moim koncie Zoho CRM ?
Moduły można w razie potrzeby wyłączyć w Ustawieniach profilu. Moduły, do których nie masz dostępu, są prawdopodobnie wyłączone dla Twojego profilu. Aby włączyć moduły, wykonaj poniższe czynności: Może to zrobić tylko administrator. Przejdź do Setup ...