Dlaczego nie mogę znaleźć opcji scalania zgłoszeń?

Dlaczego nie mogę znaleźć opcji scalania zgłoszeń?

Scenariusz 1: Agent chce scalić kilka powiązanych zgłoszeń, ale po wybraniu zgłoszeń nie może znaleźć ikony scalania.
Opcja scalania zgłoszeń jest zależna od działu. Ikona scalania pojawi się tylko wtedy, gdy wybrany zostanie konkretny dział. Użytkownik musi zmienić widok Wszystkie działy na konkretny dział.
Aby zmienić widok wszystkich działów, wykonaj poniższe czynności:

    Przejdź do modułu Tickets w panelu nadrzędnym
    Wybierz konkretny dział z listy rozwijanej w panelu górnym

Scenariusz 2: Agent nie może znaleźć opcji scalania, nawet po wybraniu działu.
Aby umożliwić agentowi korzystanie z opcji scalania biletów, wykonaj następujące kroki:

    Przejdź do sekcji Konfiguracja () > Użytkownicy i kontrola > Uprawnienia

    W sekcji Uprawnienia kliknij opcję Profile

    Na stronie konfiguracji profili kliknij profil agenta, aby wyświetlić stronę uprawnień agenta.

    W obszarze Uprawnienia dotyczące zgłoszeń włącz uprawnienie Znajdź i scal.