Dlaczego nie mogę zlokalizować zgłoszenia w Zoho Desk?
Może być wiele różnych powodów, dla których nie można zlokalizować zgłoszenia na koncie Zoho Desk.
Najczęstsze przyczyny są następujące:
Oznaczone jako spam: Zoho Desk automatycznie pomaga zidentyfikować spam i podejrzane wiadomości e-mail, aby uniknąć konieczności ich ręcznego usuwania. Istnieje prawdopodobieństwo, że szukane zgłoszenie zostało oznaczone jako spam. Przejdź do widoku zgłoszeń spamowych i sprawdź, czy istnieje. Jeśli istnieje, otwórz zgłoszenie i kliknij na dole Nie spam. Zgłoszenie zostanie przeniesione z powrotem do odpowiedniego widoku. Należy również pamiętać, że zgłoszenia spamowe starsze niż 30 dni są okresowo usuwane.
Filtr ustawiony na mniej niż <Wszystkie dni>: Istnieją szanse, że szukasz zgłoszenia, które jest starsze niż 30 dni od dzisiaj. Ale ustawiłeś filtr tak, aby wyświetlał tylko zgłoszenia otrzymane w ciągu ostatnich 15 lub 30 dni. Jeśli tak, ustaw filtr Ticket received in na All days i sprawdź, czy możesz zlokalizować bilet, którego potrzebujesz.
Przejdź do innych działów: Być może szukasz zgłoszenia w niewłaściwym miejscu. Prawdopodobnie zgłoszenie zostało przeniesione do innego działu przez agenta lub za pomocą reguły automatyzacji. Sprawdź więc inne działy, jeśli takie istnieją.
Usunięte i przeniesione do Kosza: Możliwe, że zgłoszenie zostało po prostu usunięte z konta. Niemniej jednak można go przywrócić z Kosza. Aby przywrócić bilet, przejdź do Ustawienia > Kosz. Wybierz bilet, który chcesz przywrócić, a następnie kliknij przycisk Przywróć.
Related Articles
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...