Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie
bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy.
Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu
i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby wyświetlać tylko bilety, które
są większe niż zamknięte.
Aby wyświetlić wcześniej zamknięte
bilety, zaleca się przełączenie na widok klasyczny, kompaktowy lub
tabelaryczny w zakładce Bilety.
Related Articles
Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?
Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
Czy w Zoho Survey mogę stworzyć test/egzamin?
Zoho survey nie ma mechanizmów oceny odpowiedzi. Sugeruję skorzystanie z Zoho Showtime ( ręczne ocenianie) albo modułu LMS w Zoho People ( dla pracowników ).
Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?
Znacznik czasu wyświetlany na zgłoszeniach zależy od strefy czasowej ustawionej dla konta Zoho Desk. Zazwyczaj strefa czasowa jest ustawiana automatycznie na podstawie lokalizacji użytkownika podczas pierwszej rejestracji. Jeśli jednak ten czas UTC ...
Sposób naliczania limitów w Zoho Forms
Korzystam z darmowej wersji Zoho Forms. Wyczerpał mi się limit ilości wypełnień formularzy. Limit wynosi 500 przesłanych zgłoszeń/msc. Proszę o informację kiedy otrzymam nowy przydział? od kiedy liczy się te limity, czy ograniczenie limitów dotyczy ...
Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?
Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. ...