Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?

Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?

Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby wyświetlać tylko bilety, które są większe niż zamknięte.

Aby wyświetlić wcześniej zamknięte bilety, zaleca się przełączenie na widok klasyczny, kompaktowy lub tabelaryczny w zakładce Bilety.


    • Related Articles

    • Dlaczego nie mogę zlokalizować zgłoszenia w Zoho Desk?

      Może być wiele różnych powodów, dla których nie można zlokalizować zgłoszenia na koncie Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące: Oznaczone jako spam: Zoho Desk automatycznie pomaga zidentyfikować spam i podejrzane wiadomości e-mail, aby ...
    • Dlaczego nie mogę znaleźć opcji scalania zgłoszeń?

      Scenariusz 1: Agent chce scalić kilka powiązanych zgłoszeń, ale po wybraniu zgłoszeń nie może znaleźć ikony scalania. Opcja scalania zgłoszeń jest zależna od działu. Ikona scalania pojawi się tylko wtedy, gdy wybrany zostanie konkretny dział. ...
    • Jak dodać gwiazdkę do widoku listy zgłoszeń?

      Widoki pomagają filtrować zgłoszenia w oparciu o preferencje, dzięki czemu nie trzeba przeglądać wszystkich zgłoszeń w Zoho Desk. Możesz pójść o krok dalej i oznaczyć niektóre widoki gwiazdką, aby nie musieć nawet przechodzić przez wszystkie widoki ...
    • Jak połączyć zgłoszenia w Desk?

      Gdy użytkownicy napotykają problemy lub potrzebują pomocy, często czują potrzebę zakomunikowania pilności, gdy kontaktują się z zespołem pomocy technicznej. W związku z tym często tworzą wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu w różnych ...
    • Dlaczego nie mogę znaleźć opcji importu i eksportu w zoho desk ?

      Funkcje importu i eksportu w Zoho Desk są zależne od działu. Jeśli wykonałeś prawidłowe kroki, ale nie możesz znaleźć opcji Import/Eksport w menu Ustawienia, możliwe, że znajdujesz się obecnie w widoku Wszystkie działy. Jeśli nie możesz znaleźć opcji ...