Może być wiele różnych powodów, dla których klienci nie otrzymują odpowiedzi na zgłoszenia wysłane z Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące:
Pierwszym krokiem jest ustalenie, czy Zoho Desk próbował wysłać odpowiedź i nie był w stanie. Możesz to sprawdzić w sekcji Alerty o niepowodzeniu wysłania wiadomości e-mail w aplikacji w panelu Powiadomienia. Z tego miejsca można szybko ponownie wysłać nieudaną odpowiedź.
Odpowiedzi na zgłoszenia są klasyfikowane jako spam w skrzynkach e-mail klientów. Niestety, nie jest to problem związany z serwerem lub hostingiem. Po prostu host odbierający lub program antyspamowy jest mało agresywny. Jedyne, co możesz zrobić, to wysłać klientom osobistą wiadomość e-mail z prośbą o sprawdzenie folderu spamu.
Inną najczęstszą przyczyną niepowodzeń jest odrzucanie wiadomości e-mail. W przypadku odrzucenia wiadomości e-mail otrzymasz wiadomość o odrzuceniu z serwera pocztowego odbiorcy. Wiadomość ta zostanie dodana do istniejącego zgłoszenia.
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, napisz do nas na adres
support@zohodesk.com. Nasz zespół może udostępnić informacje o śledzeniu wiadomości dla nieudanych wiadomości e-mail, jeśli klienci potrzebują identyfikatora wiadomości i znacznika czasu.