Dlaczego klienci nie otrzymują odpowiedzi na moje zgłoszenia?

Dlaczego klienci nie otrzymują odpowiedzi na moje zgłoszenia?


Może być wiele różnych powodów, dla których klienci nie otrzymują odpowiedzi na zgłoszenia wysłane z Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące:
    Pierwszym krokiem jest ustalenie, czy Zoho Desk próbował wysłać odpowiedź i nie był w stanie. Możesz to sprawdzić w sekcji Alerty o niepowodzeniu wysłania wiadomości e-mail w aplikacji w panelu Powiadomienia. Z tego miejsca można szybko ponownie wysłać nieudaną odpowiedź.
    Odpowiedzi na zgłoszenia są klasyfikowane jako spam w skrzynkach e-mail klientów. Niestety, nie jest to problem związany z serwerem lub hostingiem. Po prostu host odbierający lub program antyspamowy jest mało agresywny. Jedyne, co możesz zrobić, to wysłać klientom osobistą wiadomość e-mail z prośbą o sprawdzenie folderu spamu.
    Inną najczęstszą przyczyną niepowodzeń jest odrzucanie wiadomości e-mail. W przypadku odrzucenia wiadomości e-mail otrzymasz wiadomość o odrzuceniu z serwera pocztowego odbiorcy. Wiadomość ta zostanie dodana do istniejącego zgłoszenia.
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, napisz do nas na adres support@zohodesk.com. Nasz zespół może udostępnić informacje o śledzeniu wiadomości dla nieudanych wiadomości e-mail, jeśli klienci potrzebują identyfikatora wiadomości i znacznika czasu.
    • Related Articles

    • Jak mogę odpowiadać na zgłoszenia?

      Po otrzymaniu otwartego zgłoszenia musisz na nie odpowiedzieć. Powinieneś zauważyć, że konwersację inicjuje osoba, która wysłała zgłoszenie. Tuż nad konwersacją znajduje się link Odpowiedz wszystkim, który może być używany, gdy istnieje wielu ...
    • Dlaczego nie mogę zlokalizować zgłoszenia w Zoho Desk?

      Może być wiele różnych powodów, dla których nie można zlokalizować zgłoszenia na koncie Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące: Oznaczone jako spam: Zoho Desk automatycznie pomaga zidentyfikować spam i podejrzane wiadomości e-mail, aby ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?

      Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
    • Praca z potencjalnymi klientami

      Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ...