Czy w Zoho Campaigns można automatycznie generować unikalne kupony/kody przypisane do klienta? Czy jest integracja kuponów z Zoho CRM?

Czy w Zoho Campaigns można automatycznie generować unikalne kupony/kody przypisane do klienta? Czy jest integracja kuponów z Zoho CRM?

Istnieje możliwość generowania unikalnych kuponów dla klientów, dzięki Zoho Campaigns.  
Aby stworzyć kampanię z unikalnymi kuponami, trzeba zalogować do Zoho Campaigns i wybrać "Email campaigns">>"Advanced Campaigns">> "Coupon Campaign", po wybraniu tej opcji na ekranie powinna pojawić się sekcja "Coupon Details".  

W tej sekcji pozostaje uzupełnić szczegóły tj. Prefix - od których będzie się zaczynał kod kuponu (od 4-12 znaków), Expiry Date - data  wygaśnięcia  kuponu, Expiry Date Format - sposób wyświetlania daty. Po zatwierdzeniu tych informacji, pojawi się kolejne okno, gdzie należy uzupełnić dane dotyczące kampanii (nazwę, temat,..).

Po zatwierdzeniu tych informacji pozostanie wybranie lub stworzenie szablonu maila i dopasowanie jego treści do pożądanej formy, w miejscu, gdzie chcemy, aby był wyświetlany unikalny kupon i np. jego data ważności wklejamy kolejno formuły $[CT:CUPONCODE]$ oraz $[CT:EXPIRYDATE]$ , jeśli szablon spełnia wymogi można kliknąć "Save&Close".  

Na koniec wybieramy grupę odbiorców naszej kampanii, wysyłamy.  
Wszystkie szczegóły dotyczące kuponu można sprawdzić poprzez moduł "Contacts">>"Coupon Services", nas tronie "Coupon Validation" wprowadzić numer kuponu i kliknąć "Check", aby pojawiły się szczegóły.  

W systemie Zoho CRM, informacje o kampanii wyświetla się w karcie danego kontaktu w sekcji Campaigns.
    • Related Articles

    • Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?

      Czy w obrębie Zoho możliwe jest ustawienie systemu w ten sposób, gdy po wprowadzeniu leada, w automatyczny sposób wysyłany jest e-mail do tej osoby? Jak najbardziej można wysyłać automatyczne wiadomości do nowych kontaktów za pomocą opcji powiadomień ...
    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
    • Czy jest integracja Zoho CRM z FreshMailem?

      Dzień dobry, Chciałabym zintegrować Zoho CRM z narzędziem FreshMail. Niestety nie wiem jak mogłabym to zrobić. Pomoc techniczna z FreshMaila odesłała mnie do Państwa. Samo Zoho nie robiło integracji z Freshmail.  Sam FreshMail chwali się na swojej ...
    • Wyszukiwanie rekordu w bazie Zoho CRM po mailu

      Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/konta/firmy, contact/kontakt, deal/transakcja/możliwość albo lead/namiar? Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy ...
    • Scalanie rekordów w Zoho CRM

      Są dwa sposoby deduplikacji rekordów: 1) Po wejściu w listę rekordów na wybranym module (np. Namiary), wybieramy trzy kropki i wybieramy opcję "Usuń zdublowane Namiary". Następnie system pyta się na podstawie, których pól ma wyszukać duplikaty. ...