Czy w przypadku udostępniania poczty e-mail cała rozmowa jest udostępniana użytkownikowi?

Czy w przypadku udostępniania poczty e-mail cała rozmowa jest udostępniana użytkownikowi?

Gdy udostępniasz wiadomość e-mail, cała rozmowa jest udostępniana odpowiedniemu użytkownikowi. Rozmowa jest udostępniana niezależnie od tego, czy widok rozmowy jest włączony na Twoim koncie. Dowiedz się więcej o udostępnianiu poczty e-mail tutaj.

Przydatna wskazówka: posiadanie udostępnionych skrzynek odbiorczych dla adresów e-mail grupy ułatwia zarządzanie rozmowami grupowymi.
    • Related Articles

    • Co to jest udostępnianie poczty e-mail?

      Udostępnianie poczty e-mail umożliwia lepszą współpracę z kolegami za pomocą komentarzy zamiast długich wątków poczty e-mail. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...