Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?

Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?

Czy w obrębie Zoho możliwe jest ustawienie systemu w ten sposób, gdy po wprowadzeniu leada, w automatyczny sposób wysyłany jest e-mail do tej osoby?


Jak najbardziej można wysyłać automatyczne wiadomości do nowych kontaktów za pomocą opcji powiadomień e-mail podczas tworzenia formularzy internetowych.

Można także utworzyć regułę Auto Response, która umożliwia wysyłanie automatycznych wiadomości e-mail, gdy określone kryteria reguły są spełnione. Gdy Lead jest generowany za pomocą formularzy internetowych, można wysłać e-maile do odpowiednich Leadów z różnych rodzajów zapytań. W takich przypadkach można utworzyć regułę auto odpowiedzi z określonych kryteriów reguł.


W Zoho CRM dostępne są również autorespondery ale można również skorzystać z funkcjonalności automatyzacji w Zoho Campaigns zintegrowanego z Zoho CRM.




    • Related Articles

    • Wyszukiwanie rekordu w bazie Zoho CRM po mailu

      Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposób czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/konta/firmy, contact/kontakt, deal/transakcja/możliwość albo lead/namiar? Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy ...
    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
    • Wyszukiwanie rekordów w CRM po adresie e-mail.

      Czy jest możliwość sprawdzenia w jakiś sposob czy dany adres mailowy mamy w CRM i czy jest to ew. accounts/rachunki/konta, contact/kontakty, deal/transakcje albo lead/namiar? Aby sprawdzić, czy adres mailowy znajduje się w CRM, należy wprowadzić dany ...
    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Czy w Zoho Campaigns można automatycznie generować unikalne kupony/kody przypisane do klienta? Czy jest integracja kuponów z Zoho CRM?

      Istnieje możliwość generowania unikalnych kuponów dla klientów, dzięki Zoho Campaigns.   Aby stworzyć kampanię z unikalnymi kuponami, trzeba zalogować do Zoho Campaigns i wybrać "Email campaigns">>"Advanced Campaigns">> "Coupon Campaign", po wybraniu ...