Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?
Czy w obrębie Zoho możliwe jest ustawienie systemu w ten sposób, gdy po wprowadzeniu leada, w automatyczny sposób wysyłany jest e-mail do tej osoby?
Jak najbardziej można wysyłać automatyczne wiadomości do nowych kontaktów za pomocą opcji powiadomień e-mail podczas tworzenia formularzy internetowych.
Można także utworzyć regułę Auto Response, która umożliwia wysyłanie automatycznych wiadomości e-mail, gdy określone kryteria reguły są spełnione. Gdy Lead jest generowany za pomocą formularzy internetowych, można wysłać e-maile do odpowiednich Leadów z różnych rodzajów zapytań. W takich przypadkach można utworzyć regułę auto odpowiedzi z określonych kryteriów reguł.
W Zoho CRM dostępne są również autorespondery ale można również skorzystać z funkcjonalności automatyzacji w Zoho Campaigns zintegrowanego z Zoho CRM.
Related Articles
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM
Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...
Analizator e-maili
Email Parser został zaprojektowany w celu zautomatyzowania procesu dodawania rekordów do Zoho CRM poprzez wyodrębnienie informacji z przychodzących wiadomości e-mail. Szczegóły potencjalnych klientów mogą zostać wyodrębnione przez parser e-maili i ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...