Czy SalesIQ pozwala na automatyzację? Jaką?

Czy SalesIQ pozwala na automatyzację? Jaką?

Zoho SalesIQ ma triggery, które dotyczą klientów odwiedzających stronę. Triggery to są warunki po których spełnieniu, wykona się jakaś akcja.
Triggery ustawia się w Settings>Automation.

Nastepnie defniujemy:
Lands on my website - czyli gdy klient odwiedzi konkretną stronę
Accesses any page on my website - jeżeli klient wejdzie na którąkolwiek stronę do której jest podpięty czat.

Kolejną opcją jest warunek który wywoła automatyzację:

Browser - Gdy klient używa konkretnej przeglądarki (Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Unknown)
Country - Gdy klient otwiera stronę z wybranego kraju
Current page - Gdy klient pojawia się na podanej stronie internetowej.
Current page title - Gdy klient pojawia się na stronie internetowej w której tytuł zawiera podany tekst
CRM Contact - Gdy klient jest kontaktem w CRM
CRM Lead - Gdy klient jest Leadem
CRM Potential - Gdy klient ma szanse (moduł w CRM)
Campaign Source - Powiązane z kampaniami
Campaign Medium - Powiązane z kampaniami
Campaign Term - Powiązane z kampaniami
Campaign Content - Powiązane z kampaniami
Campaign Name - Powiązane z kampaniami
IP address - Gdy klient ma konkretny adres IP
Landing page - Gdy klient został przekierowany na ten adres
Landing page title - Gdy klient został przekierowany na adres z podanym tytułem
Number of past chats - Gdy klient miał odpowiednią ilość rozmów przez chat
Number of visits - Gdy klient odwiedził stronę odpowiednią ilość razy
Operating System - Gdy klient ma odpowiedni system operacyjny (Android, Apple iPhone, Apple iPod, Apple Macintosh, Blackberry, Kindle, Linux, Microsoft Windows, Motorola, Nintendo, Nokia, PlayStation, Sun Solaris, Symbian, Web OS)
Reffer - Gdy klient przybył z odpowiedniej strony
Region - Gdy klient pochodzi z regionu (Asia Pacific, Canada, Europe the Middle East and Africa, North America, South America, United Kingdom)
Search engine - Gdy klient wszedł z strony korzystając z podanej wyszukiwarki (Values : Baidu, Bing, Google, Inktomi, Teoma, WebCrawler)
State - Gdy klient odwiedzający stronę pochodzi z odpowiedniego stanu
Visitor Type in CRM - Gdy klient jest Nowy, Powracający lub wszyscy
Web Embed - Gdy zamieszczone na stronie którą klient odwiedza
Advanced - Możliwość ustawienia dwóch lub więcej warunków
City - Miasto z którego wchodzi klient
Visitor Type in CRM - Typ klienta w CRM (Contact, Customer, Lead, Not Available, Prospect)
Triggered Status -
Previous Page - Gdy klient opuści wybraną stronę i przejdzie na inną

Następnie wybrać co ma się wydarzyć:
Animate button - służy do poruszania przyciskiem czatu (z góry na dół, z dołu na górę, z prawa na lewo, z lewo na prawo)
Glow Button - przycisk będzie świecić
Invoke JSAPI - wywołwanie skryptów.
Open chat window - otwiera okienko chata
Send Chat Invite - chat sam zagada do odwiedzającego.
Show Bubble - pokazuje przycisk do czata (ten który jest przyklejony do przeglądarki)
Show Button - pokazuje przycisk do czata (ten który znajduje się w konkretnym miejscu na stronie)
    • Related Articles

    • Zautomatyzuj swój proces biznesowy

      Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...
    • Jak automatycznie zamykać bilety?

      Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
    • Lista konkurentów na Możliwości ( Opportunity)

      Czy można edytować layout dla rubryki Competitors w zakładce Potentials? Lista dołączona do "możliwości" CRM nie może być edytowana. Zawiera 4 pola. Nazwę Konkurenta, jego stronę www, silne i słabe strony jego oferty. Tyle jest w systemie. Jeżeli ...
    • Zautomatyzuj działania związane z generowaniem i zatrzymywaniem dawców w organizacjach non-profit

      Wydanie: Płatne wydania | Branża: organizacje pozarządowe lub organizacje non-profit | Funkcje: formularze internetowe, reguły przepływu pracy, raporty i pulpity nawigacyjne Wymóg Second Life to organizacja pozarządowa, która oferuje wsparcie w wielu ...
    • Wartości statystyczne na raporcie na podstawie pól liczbowych

      Wymóg Wyświetlaj wspólne wyniki statystyczne w raportach dla pól liczbowych w formularzu, aby pomóc w identyfikacji trendów i procesie podejmowania decyzji. Przypadek użycia W każdym biznesie opartym na sprzedaży chrupanie liczb to duże zadanie. ...