Czy SalesIQ pozwala na automatyzację? Jaką?
Zoho SalesIQ ma triggery, które dotyczą klientów odwiedzających stronę. Triggery to są warunki po których spełnieniu, wykona się jakaś akcja.
Triggery ustawia się w Settings>Automation.
Nastepnie defniujemy:
Lands on my website - czyli gdy klient odwiedzi konkretną stronę
Accesses any page on my website - jeżeli klient wejdzie na którąkolwiek stronę do której jest podpięty czat.
Kolejną opcją jest warunek który wywoła automatyzację:
Browser
- Gdy klient używa konkretnej przeglądarki (Apple Safari, Google
Chrome, Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Unknown)
Country - Gdy klient otwiera stronę z wybranego kraju
Current page - Gdy klient pojawia się na podanej stronie internetowej.
Current page title - Gdy klient pojawia się na stronie internetowej w której tytuł zawiera podany tekst
CRM Contact - Gdy klient jest kontaktem w CRM
CRM Lead - Gdy klient jest Leadem
CRM Potential - Gdy klient ma szanse (moduł w CRM)
Campaign Source - Powiązane z kampaniami
Campaign Medium - Powiązane z kampaniami
Campaign Term - Powiązane z kampaniami
Campaign Content - Powiązane z kampaniami
Campaign Name - Powiązane z kampaniami
IP address - Gdy klient ma konkretny adres IP
Landing page - Gdy klient został przekierowany na ten adres
Landing page title - Gdy klient został przekierowany na adres z podanym tytułem
Number of past chats - Gdy klient miał odpowiednią ilość rozmów przez chat
Number of visits - Gdy klient odwiedził stronę odpowiednią ilość razy
Operating
System - Gdy klient ma odpowiedni system operacyjny (Android, Apple
iPhone, Apple iPod, Apple Macintosh, Blackberry, Kindle, Linux,
Microsoft Windows, Motorola, Nintendo, Nokia, PlayStation, Sun Solaris,
Symbian, Web OS)
Reffer - Gdy klient przybył z odpowiedniej strony
Region
- Gdy klient pochodzi z regionu (Asia Pacific, Canada, Europe the
Middle East and Africa, North America, South America, United Kingdom)
Search
engine - Gdy klient wszedł z strony korzystając z podanej wyszukiwarki
(Values : Baidu, Bing, Google, Inktomi, Teoma, WebCrawler)
State - Gdy klient odwiedzający stronę pochodzi z odpowiedniego stanu
Visitor Type in CRM - Gdy klient jest Nowy, Powracający lub wszyscy
Web Embed - Gdy zamieszczone na stronie którą klient odwiedza
Advanced - Możliwość ustawienia dwóch lub więcej warunków
City - Miasto z którego wchodzi klient
Visitor Type in CRM - Typ klienta w CRM (Contact, Customer, Lead, Not Available, Prospect)
Triggered Status -
Previous Page - Gdy klient opuści wybraną stronę i przejdzie na inną
Następnie wybrać co ma się wydarzyć:
Animate button - służy do poruszania przyciskiem czatu (z góry na dół, z dołu na górę, z prawa na lewo, z lewo na prawo)
Glow Button - przycisk będzie świecić
Invoke JSAPI - wywołwanie skryptów.
Open chat window - otwiera okienko chata
Send Chat Invite - chat sam zagada do odwiedzającego.
Show Bubble - pokazuje przycisk do czata (ten który jest przyklejony do przeglądarki)
Show Button - pokazuje przycisk do czata (ten który znajduje się w konkretnym miejscu na stronie)
Related Articles
Zautomatyzuj swój proces biznesowy
Zoho CRM ma na celu ułatwienie całego procesu prowadzenia firmy, od wysłania powitalnego e-maila do każdego nowego klienta po regularne kontakty z nim, a nawet przypisanie punktów do potencjalnych klientów, aby pomóc Ci lepiej określić ich ...
Jak automatycznie zamykać bilety?
Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
Lista konkurentów na Możliwości ( Opportunity)
Czy można edytować layout dla rubryki Competitors w zakładce Potentials? Lista dołączona do "możliwości" CRM nie może być edytowana. Zawiera 4 pola. Nazwę Konkurenta, jego stronę www, silne i słabe strony jego oferty. Tyle jest w systemie. Jeżeli ...
Wartości statystyczne na raporcie na podstawie pól liczbowych
Wymóg Wyświetlaj wspólne wyniki statystyczne w raportach dla pól liczbowych w formularzu, aby pomóc w identyfikacji trendów i procesie podejmowania decyzji. Przypadek użycia W każdym biznesie opartym na sprzedaży chrupanie liczb to duże zadanie. ...
Czy mogę podzielić moje zakładki na różne kategorie?
W ramach każdej grupy i osobistych zakładek można utworzyć kilka kolekcji. Kliknij prawym przyciskiem myszy odpowiednią grupę lub opcję Moje zakładki i kliknij Utwórz kolekcję. Możesz teraz dodawać swoje zakładki do dowolnej utworzonej kolekcji. ...