Czy przeszkolicie moich pracowników z używania i administrowania CRM?
Tak.
Wszystkie wdrożenia wykonywane przez naszą firmę zawierają element
szkolenia personelu. W trakcie szkolenia, w uzgodniony sposób,
przeszkolimy pracowników m.in. działów Sprzedaży, Marketingu i Obsługi
Klienta w zakresie korzystania z systemu. Możemy również przeszkolić
osobę wskazaną jako Administrator systemu w sposobach dopasowywania
systemu do Państwa potrzeb. Sugerujemy że szkolenie powinno odbyć się w
spokojnych warunkach, z dala od miejsca codziennego wykonywania
obowiązków.
Related Articles
Czy organizacje typu non-profit korzystają z Zoho?
Witam Proszę o podanie dwóch informacji dotyczących organizacji typu non-profit: 1. Wysokość rabatu dla organizacji. 2. Podanie przykładów klientów - organizacji społecznych korzystających z Zoho. Tak oczywiście Zoho ma setki, jeśli nie tysiące ...
Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?
Znacznik czasu wyświetlany na zgłoszeniach zależy od strefy czasowej ustawionej dla konta Zoho Desk. Zazwyczaj strefa czasowa jest ustawiana automatycznie na podstawie lokalizacji użytkownika podczas pierwszej rejestracji. Jeśli jednak ten czas UTC ...
Czy w Zoho Survey mogę stworzyć test/egzamin?
Zoho survey nie ma mechanizmów oceny odpowiedzi. Sugeruję skorzystanie z Zoho Showtime ( ręczne ocenianie) albo modułu LMS w Zoho People ( dla pracowników ).
Zapytanie o licencje i jak sobie poradzić z duplikatami
1. Czy mogę wykupić dostęp do 10 kont w wersji Professional jedynie na miesiąc i po jednym miesiącu zrezygnować z subskrypcji i przejść na wersję Free bez negatywnych konsekwencji? 2. Mam też pytanie odnośnie niektórych funkcjonalności. Testuję ...
Połączenia w Zoho CRM
Jak zaplanować połączenie? Aby zaplanować połączenie Przejdź do modułu połączeń na stronie głównej CRM Kliknij Utwórz połączenie Wybierz opcję Zaplanuj połączenie. Na stronie Zaplanuj połączenie wypełnij wymagane dane. Kliknij Zaplanuj