Czy przeszkolicie moich pracowników z używania i administrowania CRM?
Tak.
Wszystkie wdrożenia wykonywane przez naszą firmę zawierają element
szkolenia personelu. W trakcie szkolenia, w uzgodniony sposób,
przeszkolimy pracowników m.in. działów Sprzedaży, Marketingu i Obsługi
Klienta w zakresie korzystania z systemu. Możemy również przeszkolić
osobę wskazaną jako Administrator systemu w sposobach dopasowywania
systemu do Państwa potrzeb. Sugerujemy że szkolenie powinno odbyć się w
spokojnych warunkach, z dala od miejsca codziennego wykonywania
obowiązków.
Related Articles
Czy mogę powiązać Zadania/Notatki z konkretnym kontaktem CRM z poziomu Zoho Mail?
Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje ...
Migracja z Salesforce do Zoho CRM
Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk
1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Plan — przegląd (Blueprint CRM)
Od momentu pozyskania leada w systemie CRM, aż do zamknięcia transakcji i dalej, Twoja organizacja może mieć wdrożonych kilka procesów sprzedaży. Na przykład generowanie i monitorowanie leadów, zamykanie transakcji i zarządzanie zamówieniami. Każdy z ...