Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?
Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. Możesz uzyskać do niego dostęp, klikając ikonę powiadomień ( ) na górnym pasku.
Related Articles
Jak automatycznie zamykać bilety?
Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
Jak połączyć bilety?
Często zdarza się, że otrzymuje się wiele biletów od tego samego klienta lub wiele kontaktów zgłaszających ten sam problem z organizacji. W takich sytuacjach możesz po prostu scalić te bilety w jeden, zamiast zajmować się problemem z wieloma ...
Czy mogę utworzyć niestandardową politykę przechowywania?
W przypadku specjalnych lub niestandardowych wymagań, które wymagają przechowywania określonych wiadomości e-mail przez określony czas inny niż ustawiony domyślny okres przechowywania, administratorzy mogą zdefiniować niestandardowe zasady ...
Czy mogę trwale usunąć rekordy z kosza?
Tak, użytkownicy z profilem administratora wsparcia mogą trwale usuwać rekordy z kosza w Zoho Desk. Aby trwale usunąć rekordy, które zostały wcześniej usunięte, wykonaj następujące kroki: Przejdź do Ustawienia ( ) > Administracja danymi > Kosz. W ...
Czy mogę monitorować czas logowania i wylogowania mojego agenta?
Nie. W Zoho Desk nie ma możliwości monitorowania czasu logowania i wylogowania agentów. Będziesz jednak mógł przeglądać zalogowanych agentów według ich aktualnego statusu: Online Offline Aby wyświetlić aktualny status agentów: Kliknij moduł Bilety. ...