Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?

Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?


Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. Możesz uzyskać do niego dostęp, klikając ikonę powiadomień ( ) na górnym pasku.

    • Related Articles

    • Jak automatycznie zamykać bilety?

      Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...
    • Jak połączyć bilety?

      Często zdarza się, że otrzymuje się wiele biletów od tego samego klienta lub wiele kontaktów zgłaszających ten sam problem z organizacji. W takich sytuacjach możesz po prostu scalić te bilety w jeden, zamiast zajmować się problemem z wieloma ...
    • Czy mogę utworzyć niestandardową politykę przechowywania?

      W przypadku specjalnych lub niestandardowych wymagań, które wymagają przechowywania określonych wiadomości e-mail przez określony czas inny niż ustawiony domyślny okres przechowywania, administratorzy mogą zdefiniować niestandardowe zasady ...
    • Czy mogę trwale usunąć rekordy z kosza?

      Tak, użytkownicy z profilem administratora wsparcia mogą trwale usuwać rekordy z kosza w Zoho Desk. Aby trwale usunąć rekordy, które zostały wcześniej usunięte, wykonaj następujące kroki: Przejdź do Ustawienia ( ) > Administracja danymi > Kosz. W ...
    • Czy mogę monitorować czas logowania i wylogowania mojego agenta?

      Nie. W Zoho Desk nie ma możliwości monitorowania czasu logowania i wylogowania agentów. Będziesz jednak mógł przeglądać zalogowanych agentów według ich aktualnego statusu: Online Offline Aby wyświetlić aktualny status agentów: Kliknij moduł Bilety. ...