Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?
Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. Możesz uzyskać do niego dostęp, klikając ikonę powiadomień ( ) na górnym pasku.
Related Articles
Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
Czy w Zoho Survey mogę stworzyć test/egzamin?
Zoho survey nie ma mechanizmów oceny odpowiedzi. Sugeruję skorzystanie z Zoho Showtime ( ręczne ocenianie) albo modułu LMS w Zoho People ( dla pracowników ).
Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?
Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
Czy organizacje typu non-profit korzystają z Zoho?
Witam Proszę o podanie dwóch informacji dotyczących organizacji typu non-profit: 1. Wysokość rabatu dla organizacji. 2. Podanie przykładów klientów - organizacji społecznych korzystających z Zoho. Tak oczywiście Zoho ma setki, jeśli nie tysiące ...
Czy przeszkolicie moich pracowników z używania i administrowania CRM?
Tak. Wszystkie wdrożenia wykonywane przez naszą firmę zawierają element szkolenia personelu. W trakcie szkolenia, w uzgodniony sposób, przeszkolimy pracowników m.in. działów Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta w zakresie korzystania z systemu. ...