Czy mogę zmienić numer początkowy identyfikatora zgłoszenia?
Domyślnie każdemu zgłoszeniu przypisywany jest unikalny identyfikator zgłoszenia podczas jego tworzenia w Zoho Desk. Ten identyfikator zgłoszenia zaczyna się od 101, a następnie wzrasta. Ten identyfikator można zmienić, aby zaczynał się od innego numeru, zgodnie z potrzebami. Nie jest to jednak coś, co można zrobić z poziomu interfejsu użytkownika.
Jeśli chcesz, aby Twoje identyfikatory biletów zaczynały się od innego numeru, wyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu, podając numer początkowy licznika identyfikatorów biletów. Jeden z naszych kierowników ds. sukcesu klienta dokona zmiany i poinformuje Cię o tym.
Related Articles
Czy mogę zmienić domyślny dział?
Nie, nie możesz zmienić domyślnego działu w Zoho Desk. Domyślny dział jest tworzony natychmiast po założeniu konta. Ten dział nie może zostać usunięty ani wyłączony. Ponadto nie można ustawić żadnego innego działu jako domyślnego.
Utwórz numer seryjny dla wierszy podformularza
Wymóg Utwórz numery seryjne lub numery automatyczne dla wierszy podformularza po dodaniu nowego wiersza. Przypadek użycia W systemie zarządzania pracownikami pracownik może dodać maksymalnie pięć osób pozostających na utrzymaniu. Pracownikom będzie ...
Czy mogę zmienić kolejność wyświetlania wiadomości e-mail w widokach wątków?
Domyślnie najnowsze e-maile pojawiają się na górze w widokach konwersacji. Możesz to zmienić w ustawieniach rozmowy. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Dlaczego nie mogę zlokalizować zgłoszenia w Zoho Desk?
Może być wiele różnych powodów, dla których nie można zlokalizować zgłoszenia na koncie Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące: Oznaczone jako spam: Zoho Desk automatycznie pomaga zidentyfikować spam i podejrzane wiadomości e-mail, aby ...
Jak mogę odpowiadać na zgłoszenia?
Po otrzymaniu otwartego zgłoszenia musisz na nie odpowiedzieć. Powinieneś zauważyć, że konwersację inicjuje osoba, która wysłała zgłoszenie. Tuż nad konwersacją znajduje się link Odpowiedz wszystkim, który może być używany, gdy istnieje wielu ...