Czy mogę zarządzać widokami konwersacji dla określonego folderu?

Czy mogę zarządzać widokami konwersacji dla określonego folderu?

Tak, możesz włączyć/wyłączyć widoki konwersacji dla określonego folderu, używając ikony Wyświetl jako konwersacje/Wyłącz konwersacje w prawym górnym rogu skrzynki pocztowej. Wszelkie zmiany, które tu wprowadzisz, zostaną zaimplementowane tylko dla tego konkretnego folderu. Ucz się więcej.
    • Related Articles

    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Czy mogę wykonać kopię zapasową wiadomości e-mail na moim koncie Zoho Mail?

      Możesz wykonać kopię zapasową swoich e-maili, eksportując je w formacie EML z menu Ustawienia. W obszarze Uzyskaj dostęp do starej wersji dla wybierz opcję Importuj/Eksportuj. W sekcji Eksportuj wiadomość ustaw opcje eksportu i kliknij Eksportuj. ...
    • Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?

      Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój ...
    • Czy mogę skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla jednego użytkownika?

      Możesz skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla użytkownika, dodając aliasy e-mail. Aby dodać aliasy e-mail, zaloguj się do mailadmin.zoho.com, przejdź do Kont pocztowych, wybierz odpowiedniego użytkownika i kliknij Dodaj nowy alias. Każdy ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...