Czy mogę zarządzać widokami konwersacji dla określonego folderu?
Tak, możesz włączyć/wyłączyć widoki konwersacji dla określonego folderu, używając ikony
Wyświetl jako konwersacje/Wyłącz konwersacje w prawym górnym rogu skrzynki pocztowej. Wszelkie zmiany, które tu wprowadzisz, zostaną zaimplementowane tylko dla tego konkretnego folderu.
Ucz się więcej.
Related Articles
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Czy mogę wykonać kopię zapasową wiadomości e-mail na moim koncie Zoho Mail?
Możesz wykonać kopię zapasową swoich e-maili, eksportując je w formacie EML z menu Ustawienia. W obszarze Uzyskaj dostęp do starej wersji dla wybierz opcję Importuj/Eksportuj. W sekcji Eksportuj wiadomość ustaw opcje eksportu i kliknij Eksportuj. ...
Jak mogę uniknąć sfałszowania mojego adresu e-mail?
Niezależnie od tego, czy otrzymasz e-mail marketingowy, transakcyjny czy bezpośredni, wszystkie e-maile mogą zostać sfałszowane. Chociaż podszywanie się nie jest pod kontrolą dostawcy usług poczty e-mail, możesz zapobiec podszywaniu się pod swój ...
Czy mogę skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla jednego użytkownika?
Możesz skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla użytkownika, dodając aliasy e-mail. Aby dodać aliasy e-mail, zaloguj się do mailadmin.zoho.com, przejdź do Kont pocztowych, wybierz odpowiedniego użytkownika i kliknij Dodaj nowy alias. Każdy ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...