Czy mogę zaplanować wysłanie e-maila w późniejszym terminie?
W Zoho Mail możesz utworzyć wiadomość e-mail i wybrać harmonogram wysyłania wiadomości e-mail w późniejszym czasie. Dalej możesz również ustawić cykliczne wysyłanie e-maili, z częstotliwością, z jaką e-maile powinny się powtarzać.
Aby wysłać wiadomość zaplanowaną
Klikamy przycisk "Nowa wiadomość", a następnie wypełniamy adresata oraz treść wiadomości, gdy już to zrobimy to klikamy przycisk "Wyślij później", teraz mamy możliwość wyboru za jaki czas wiadomość ma zostać wysłana, gdy wybierzemy opcję "Niestandardowe data i godzina" pokażą nam się dodatkowe pola, które umożliwią nam zaplanowanie wysłania o konkretnej godzinie.
Related Articles
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Czy mogę zmienić kolejność wyświetlania wiadomości e-mail w widokach wątków?
Domyślnie najnowsze e-maile pojawiają się na górze w widokach konwersacji. Możesz to zmienić w ustawieniach rozmowy. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
E-mail zbiorczy
Komunikacja z klientami/kandydatami jest ważnym działaniem w każdym scenariuszu biznesowym. Jednym z najlepszych sposobów komunikacji jest e-mail. Zoho Recruit daje możliwość korzystania z poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów ...