Czy mogę powiązać Zadania/Notatki z konkretnym kontaktem CRM z poziomu Zoho Mail?
Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz
Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje zostaną teraz zsynchronizowane z Twoim kontem Zoho CRM.
Dowiedz się więcej.
Related Articles
Czy istnieje zintegrowana aplikacja do robienia notatek z Zoho Mail, aby zapisywać pomysły lub przypadkowe notatki.
Zoho Mail Suite jest dostarczany z aplikacją Notatki, która pomaga tworzyć i zapisywać losowe myśli lub pomysły jako Notatki. Następnie możesz zaznaczyć dowolny tekst i użyć menu Inteligentne tworzenie, aby utworzyć notatkę z zaznaczonym tekstem. ...
Jeśli dodałem zadanie z wiadomości e-mail, czy mogę wyświetlić powiązaną wiadomość e-mail w widoku Zadania?
Przejdź do aplikacji Zadania, a na liście zadań zobaczysz ikonę Otwórz połączoną wiadomość e-mail wśród zadań dodanych z wiadomości e-mail. Możesz kliknąć tę ikonę, aby wyświetlić powiązany e-mail.
Czy w Zoho Mail jest opcja e-mail do zadania?
Aby utworzyć zadanie, możesz wysłać do siebie wiadomość e-mail w formacie ty+zadanie@twojadomena.com. Temat wiadomości e-mail zostanie dodany jako tytuł zadania, a treść wiadomości e-mail będzie opisem zadania. Możesz wysłać wiadomość e-mail na adres ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
Czy mogę wysłać notatkę jako e-mail?
Możesz wybrać opcję „Wyślij przez e-mail” z Więcej opcji w Notatkach, aby wysłać zawartość wybranej notatki jako e-mail.