Możesz skonfigurować więcej niż jeden adres e-mail dla użytkownika, dodając aliasy e-mail. Aby dodać aliasy e-mail, zaloguj się do mailadmin.zoho.com, przejdź do Kont pocztowych, wybierz odpowiedniego użytkownika i kliknij Dodaj nowy alias. Każdy ...
Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje ...
Możesz rozpocząć czat grupowy ze wszystkimi członkami dowolnej grupy strumieni, używając ikony czatu z tą grupą na pasku tytułu odpowiedniej grupy. Ucz się więcej.
Opcja Chatlet pozwala rozpocząć czat z uczestnikami dowolnego postu lub wiadomości e-mail w strumieniu. Aby otworzyć czat z wpisu, kliknij Czat na temat tej ikony e-mail wyświetlanej w prawym górnym rogu posta. Ucz się więcej.
Domyślnie każdemu zgłoszeniu przypisywany jest unikalny identyfikator zgłoszenia podczas jego tworzenia w Zoho Desk. Ten identyfikator zgłoszenia zaczyna się od 101, a następnie wzrasta. Ten identyfikator można zmienić, aby zaczynał się od innego ...