Czy mogę odzyskać usunięte rekordy z kosza w zoho desk ?
Tak, możliwe jest odzyskanie usuniętych rekordów. Kosz to tymczasowe miejsce przechowywania usuniętych rekordów w Zoho Desk. Został zaprojektowany, aby umożliwić użytkownikom odzyskanie przypadkowo usuniętych rekordów w określonym czasie.
Po usunięciu rekordu nie jest on trwale usuwany z systemu. Zamiast tego jest przenoszony do kosza. Usunięty rekord jest tam przechowywany przez 60 dni lub do momentu opróżnienia kosza. W tym czasie usunięty rekord można przywrócić do pierwotnego stanu z nienaruszonymi wszystkimi powiązanymi danymi.
Related Articles
Czy mogę trwale usunąć rekordy z kosza?
Tak, użytkownicy z profilem administratora wsparcia mogą trwale usuwać rekordy z kosza w Zoho Desk. Aby trwale usunąć rekordy, które zostały wcześniej usunięte, wykonaj następujące kroki: Przejdź do Ustawienia ( ) > Administracja danymi > Kosz. W ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?
Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę. Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na ...