Czy można w Zoho CRM usunąć przyciski do tworzenia wydarzeń i połączeń?

Czy można w Zoho CRM usunąć przyciski do tworzenia wydarzeń i połączeń?

W Zoho CRM chciałbym używać tylko tworzenie zadań, natomiast nie potrzebuje tworzenia wydarzeń, połączeń i tworzenia notatek. Czy można usunąć przyciski do tworzenia tych aktywności?

Nie da się wyłączyć tylko dwóch przycisków to tworzenia wydarzeń i połączeń, ponieważ  jest to zintegrowane. Można wyłączyć cały modułu działań (aktywności). Aby to zrobić, należy kliknąć w prawy górny róg ekranu Ustawienia>> Dostosowanie>> Moduły>> Organizuj Moduły i wtedy niechciane moduły przesuwamy na zakładkę "Niezaznaczone komponenty Tab" - nie znikają one, ale są wyłączone i niewidoczne.

Notatek nie da się wyłączyć, tak jest zamodelowana architektura Zoho.

    • Related Articles

    • Rejestrowanie połączeń

      Moduł Aktywności podzielony jest na moduły Zadania, Połączenia i Spotkania. Ta zmiana będzie dotyczyć użytkowników, którzy zarejestrowali się po 6 września 2021 r. Obecni użytkownicy będą mieli zarówno moduł Aktywności, jak i poszczególne moduły ...
    • Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM

      Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...