Czy jest możliwość wykorzystania kont Microsoft do logowania do CRM? Chodzi tutaj o wykorzystanie autoryzacji Microsoftu, z której korzystamy.

Czy jest możliwość wykorzystania kont Microsoft do logowania do CRM? Chodzi tutaj o wykorzystanie autoryzacji Microsoftu, z której korzystamy.

Zoho CRM umożliwia logowanie się do systemu przy użyciu danych stron trzecich w tym konta Microsoft.
Dokumentację dotyczącą trybów logowania załączam pod linkiem: https://help.zoho.com/portal/en/kb/accounts/sign-in-za/articles/sign-in-modes
Dokumentacja logowania z wykorzystaniem stron trzecich: https://help.zoho.com/portal/en/kb/accounts/sign-in-za/articles/federated-sign-in#How_to_remove_a_linked_account
    • Related Articles

    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Czym jest funkcja rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?

      Interakcja z potencjalnymi klientami jest wymogiem biznesowym, który wymaga dedykowanego narzędzia. Wiele rodzajów firm, takich jak wycieczki i podróże, usługi hotelarskie, usługi ubezpieczeniowe, usługi rozrywkowe, zdrowie i dobre samopoczucie itp. ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...